Po šestih letih od lansiranja Mercedes-Benz tudi na slovenskem trgu predstavlja drugo generacijo svojega modela CLA. Ta je svojo zgodbo pričel leta 2013 in bo še naprej pomenil vstopnico v svet prestižnih kupejev Mercedes-Benza.
Mercedes-Benz CLA:
Mere:
- v primerjavi s predhodnikom je zrasel v vse mere
- 30 mm daljša medosna razdalja
- 48 mm večja dolžina
- širši na račun zadnjih kolotekov
Zunanjost:
- bolj agresiven od predhodnika
- pod dizajn se ponovno podpisuje Robert Lešnik
- nižji in bolj plosk pokrov motorja
- 50 mm ožji žarometi
- motorna maska nagnjena naprej (“shark nose”)
- dimenzije platišč: 16-19 palcev
- širši koloteki spredaj in zadaj
- zadnje luči širše in dvodelne
- registrska tablica pomaknjena navzdol
Notranjost:
- prostornejši od predhodnika
- enaka kot pri kombilimuzinski različici razreda A
- 1,5 litra več odlagalnih prostorov, predvsem zaradi sredinske konzole
- prvič na voljo prezračevanje in masaža sedežev
Multimedija: Največji zaslon, ki je na voljo, meri 10,25 palca. Ponovno je tu Mercedesov pametni vmesnik MBUX (glasovni ukazi “hey Mercedes”). Navigacijski sistem lahko napotke vrisuje neposredno v sliko kamere na prednjem delu vozila. Novost predstavljata še možnost upravljanja s sistemom s kretnjami in možnost prepoznavanja počutja voznika s pomočjo kompatibilne pametne ure.
Prtljažnik:
- 10 litrov prostornejši kot pri predhodniku
- 262 mm širša nakladalna odprtina
Asistenčni sistemi: Serijsko so v avtomobilu aktivni zavorni asistent, sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu ter prepoznavanje prometnih znakom. Z opcijskim paketom naprednih asistenčnih sistemov lahko CLA na dobro označeni cesti za 30 sekund popolnoma prevzame nadzor nad vožnjo do hitrosti 200 km/h!
Pogonska paleta: Na voljo sta dva turbobencinska motorja – 1,3-litrski (136 ali 163 KM) in 2,0-litrski (190 ali 224 KM) in dva turbodizelska – 1,5-litrski (116 KM) in 2,0-litrski iz razreda E (le da je tokrat postavljen prečno) s 190 KM.
Motorje dopolnjujeta 6-stopenjski ročni ali 7-stopenjski samodejni menjalnik. 8-stopenjski samodejni je za zdaj na voljo le v kombinaciji z 2,0-litrskim dizelskim motorjem. Pri močnejših izmed ponujenih motorjev je na voljo tudi štirikolesni pogon 4MATIC.
Cena: Vstopni model CLA 180 s šeststopenjskim ročnim menjalnikom je na voljo od 29.990 evrov. Celoten cenik lahko preverite TUKAJ.
Prodajni cilj: Slovenski kupci so skupno posegli po približno 370 CLA-jih pretekle generacije iz česar lahko sklepamo tudi o prodajnih številkah novinca.
Fokus 1: Za kupejevsko različico razreda A – CLA – se odločajo predvsem kupci, ki želijo izstopati. Z novo generacijo jim bo moral biti pomemben izrazit športen videz, najverjetneje pa bodo “morali ceniti” tudi bogato založenost vozila s tehnologijami – v zakup je seveda treba vzeti premijsko ceno vozila.
Fokus 2: S črko A pri Mercedes-Benzu označujejo izredno veliko število različic/izpeljank. Poleg klasične kombilimuzinske različice so tu še CLA kupe, CLA shooting brake, A limuzina (vsi v številnih pogonskih izvedbah), v tretjem kvartalu letošnjega leta pa se bo različici AMG CLA 35 s 306 KM pridružil še močnejši AMG – CLA 45/45S, ki bo imel kar 422 KM. Da bo mera polna, prihodnje leto junija prihaja še priključni hibrid CLA 250e.
Fokus 3: Na prvem preizkusu vozila smo nekaj zavojev odpeljali tudi bolj dinamično in ugotovili, da je novi CLA zelo športno ustrojen. Podvozje je še nekoliko nižje kot v klasičnem razredu A, zadnja prema pa je tokrat večvodilna. Odlično se pelje, pa sploh še nismo pri različici AMG!
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko opravimo test. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook in Instagram profilu @Avtoportret.si, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka.