Slovenski uvoznik je na slovenski trg pripeljal novo generacijo uspešnega modela 2008. Cilja na preboj na sam vrh enega najbolj priljubljenih segmentov, kjer za zdaj kraljuje Renault Captur.

Peugeot 2008 | ključne novosti:

Mere:

  • 141 mm daljši od predhodnika
  • 67 mm daljša medosna razdalja

Zunanjost:

  • zanimiv dizajn bokov
  • črna streha s črnimi nosilci
  • 8 barv zunanjosti (brezplačna je Orange Fusion)
  • 2 tipa žarometov (full LED pri višjih nivojih opreme)
  • opcijsko strešno okno

Notranjost:

  • 3D i-cockpit (instrumentna plošča v 3D tehnologiji – od nivoja opreme Allure naprej)
  • prilagodljiva instrumentna plošča (barve in vsebina)
  • gumbi za bližnjice na sredini
  • 8 različnih ambientalnih osvetlitev (2 najvišja nivoja opreme)
  • zvočni sistem Focal

Prtljažnik:

  • od predhodnika večji za 67 litrov – zdaj skupno 545 litrov
  • 2 nivoja
  • 1400 litrov prostornine ob podrti zadnji klopi

Multimedija:

  • 7 in 10-palčni zaslon “infotainmenta”

Pogonska paleta:

3 vrste: bencin, dizel, elektrika

  • Bencin:
  • 74 kW/100 KM – 6-st. ročni menjalnik
  • 96 kW/130 KM – 6-st. ročni menjalnik ali 8-st. samodejni
  • 113 kW/155 KM – 8-st. samodejni menjalnik (le pri opremi GT)
  • Dizel:
  • 75 kW/102 KM – 6-st. ročni menjalnik
  • 96 kW/130 KM – 8-st. samodejni menjalnik
  • Elektrika:
  • 100 kW/136 KM (260 Nm konstantnega navora)

Baterijski sklop in doseg električne različice:

  • kapaciteta baterije: 50 kWh
  • vodno hlajenje
  • regenerativno zaviranje
  • doseg po WLTP: cca. 320 kilometrov
  • garancija na baterijo: 8 let ali 160.000 km

Polnjenje:

  • čas polnjenja do 80 %: 30 minut
  • vozila za slovenski trg omogočajo trifazno polnjenje

Varnost in asistenčni sistemi:

  • “Stop and go”
  • “Lane assist”
  • prepoznavanje prometnih znakov
  • nadzor mrtvega kota
  • spremljanje voznika
  • “Park assist” in aktivni “park assist”
  • kamera za pomoč pri vzvratni vožnji

Paketi opreme:

  • Active
  • Allure
  • GT line
  • GT

Vožnja:

  • vse različice (tudi električna) imajo pogon na prednji kolesni par

Cena:

  • cene predvidoma najbolj priljubljenih modelov:
    • 2008 Active 1.2 PureTech 100 STT: od 16.428 eur v primeru financiranja
    • 2008 Active 1.2 PureTech 130 STT: od 17.428 eur v primeru financiranja
    • 2008 Allure 1.2 PureTech 100 STT: od 17.566 eur v primeru financiranja
    • 2008 Allure 1.2 PureTech 130 STT: od 18.548 eur v primeru financiranja
  • električna različica še nima objavljenega cenika, a so naročila že odprta

Prodajni cilj v Sloveniji:

Peugeot želi z novincem zasesti prvo mesto v segmentu v Sloveniji. 2008 bo tako moral prehiteti Renaultovega Capturja.

Skupno želijo v letu 2020 prodati 1200 vozil (po besedah uvoznika je sklenjenih že 60 pogodb za nakup). Prodati želijo tudi 50 električnih izvedb.

Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:

  • 88 % bencin
  • 9 % dizel
  • 3 % elektrika

Fokus:

Peugeot 2008 “sedi” na isti platformi kot nekoliko prej predstavljeni 208. Platforma je zgolj nekoliko prilagojena za malce večji avtomobil. Peugeot je novo platformo ustvaril z namenom radikalnega nižanja izpustov CO2 in porabe energije, hoteli pa so zagotoviti tudi nezmanjšano praktičnost in prostornost vozila ne glede na vrsto pogona (bencinski, elektro …).

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilu @Avtoportret.si, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj