Slovenski uvoznik je na slovenski trg pripeljal novo generacijo uspešnega modela 2008. Cilja na preboj na sam vrh enega najbolj priljubljenih segmentov, kjer za zdaj kraljuje Renault Captur.
Peugeot 2008 | ključne novosti:
Mere:
- 141 mm daljši od predhodnika
- 67 mm daljša medosna razdalja
Zunanjost:
- zanimiv dizajn bokov
- črna streha s črnimi nosilci
- 8 barv zunanjosti (brezplačna je Orange Fusion)
- 2 tipa žarometov (full LED pri višjih nivojih opreme)
- opcijsko strešno okno
Notranjost:
- 3D i-cockpit (instrumentna plošča v 3D tehnologiji – od nivoja opreme Allure naprej)
- prilagodljiva instrumentna plošča (barve in vsebina)
- gumbi za bližnjice na sredini
- 8 različnih ambientalnih osvetlitev (2 najvišja nivoja opreme)
- zvočni sistem Focal
Prtljažnik:
- od predhodnika večji za 67 litrov – zdaj skupno 545 litrov
- 2 nivoja
- 1400 litrov prostornine ob podrti zadnji klopi
Multimedija:
- 7 in 10-palčni zaslon “infotainmenta”
Pogonska paleta:
3 vrste: bencin, dizel, elektrika
- Bencin:
- 74 kW/100 KM – 6-st. ročni menjalnik
- 96 kW/130 KM – 6-st. ročni menjalnik ali 8-st. samodejni
- 113 kW/155 KM – 8-st. samodejni menjalnik (le pri opremi GT)
- Dizel:
- 75 kW/102 KM – 6-st. ročni menjalnik
- 96 kW/130 KM – 8-st. samodejni menjalnik
- Elektrika:
- 100 kW/136 KM (260 Nm konstantnega navora)
Baterijski sklop in doseg električne različice:
- kapaciteta baterije: 50 kWh
- vodno hlajenje
- regenerativno zaviranje
- doseg po WLTP: cca. 320 kilometrov
- garancija na baterijo: 8 let ali 160.000 km
Polnjenje:
- čas polnjenja do 80 %: 30 minut
- vozila za slovenski trg omogočajo trifazno polnjenje
Varnost in asistenčni sistemi:
- “Stop and go”
- “Lane assist”
- prepoznavanje prometnih znakov
- nadzor mrtvega kota
- spremljanje voznika
- “Park assist” in aktivni “park assist”
- kamera za pomoč pri vzvratni vožnji
Paketi opreme:
- Active
- Allure
- GT line
- GT
Vožnja:
- vse različice (tudi električna) imajo pogon na prednji kolesni par
Cena:
- cene predvidoma najbolj priljubljenih modelov:
- 2008 Active 1.2 PureTech 100 STT: od 16.428 eur v primeru financiranja
- 2008 Active 1.2 PureTech 130 STT: od 17.428 eur v primeru financiranja
- 2008 Allure 1.2 PureTech 100 STT: od 17.566 eur v primeru financiranja
- 2008 Allure 1.2 PureTech 130 STT: od 18.548 eur v primeru financiranja
- električna različica še nima objavljenega cenika, a so naročila že odprta
Prodajni cilj v Sloveniji:
Peugeot želi z novincem zasesti prvo mesto v segmentu v Sloveniji. 2008 bo tako moral prehiteti Renaultovega Capturja.
Skupno želijo v letu 2020 prodati 1200 vozil (po besedah uvoznika je sklenjenih že 60 pogodb za nakup). Prodati želijo tudi 50 električnih izvedb.
Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:
- 88 % bencin
- 9 % dizel
- 3 % elektrika
Fokus:
Peugeot 2008 “sedi” na isti platformi kot nekoliko prej predstavljeni 208. Platforma je zgolj nekoliko prilagojena za malce večji avtomobil. Peugeot je novo platformo ustvaril z namenom radikalnega nižanja izpustov CO2 in porabe energije, hoteli pa so zagotoviti tudi nezmanjšano praktičnost in prostornost vozila ne glede na vrsto pogona (bencinski, elektro …).
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilu @Avtoportret.si, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉