Na slovenske ceste je pripeljal novi Peugeot 5008. Gre za model, ki je tesen sorodnik modelu 3008 – pravzaprav mu je enak do polovice (B-stebrička), glavne razlike pa se pokažejo v zadnjem delu potniške kabine in prtljažniku.

Novi 5008 je serijsko opremljen s sedmimi sedeži (pri Peugeotu napovedujejo tudi različico s petimi sedeži). Po zaslugi dolgih zadnjih vrat se v tretjo vrsto vstopa bolj preprosto, potniki pa bodo imeli več prostora tudi zaradi razmeroma dolgega medosja, ki meri 2,9 metra (162 mm več kot pri modelu 3008).

Ta družinski SUV bo poskusil prepričati z modularnostjo notranjosti, saj se lahko vsak sedež zlaga posebej, s tem pa prilagajamo razmerje med številom sedežev in velikostjo prtljažnega prostora. Slednji ima lahko (odvisno od števila postavljenih sedežev) volumen 348, 916 ali 2232 L.

Platforma, na temelju katere je osnovan novi 5008, je v osnovi namenjena električnim vozilom, a vsaj v Sloveniji ne gre pričakovati prevlade električne različice. Odgovorni trdijo, da bo še naprej najbolj priljubljena (blago) hibridna izvedba s turbobencinskim 1,2-litrskim trivaljnikom (100 kW) in pomočjo elektromotorja (21 kW).

Električne različice bodo medtem 3: Dve bosta imeli baterijo s kapaciteto 73 kWh in dvo- ali štirikolesni pogon, druga pa bo imela baterijo s kapaciteto 98 kWh. Največja moč polnjenja na AC polnilnici je 11 kW, na DC polnilnici pa 160 kW.

Tretja pogonska opcija je priključni hibrid, ki ima razmeroma veliko baterijo s kapaciteto 21 kWh, s čimer naj bi bil zmožen zgolj na elektriko prevoziti do 85 km.

5008 sicer prinaša enako opremo kot model 3008. Izstopajo matrični LED žarometi, v notranjosti pa Peugeotov značilen i-cockpit – z veliko tekstila in privlačno ambientalno osvetlitvijo.

Začetna cena na slovenskem trgu (blagi hibrid) znaša dobrih 36 tisočakov. Peugeot pri nas pričakuje 90 odstotkov prodaje hibrida, 10 odstotkov pa električne različice.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj