Jeep je v Slovenijo pripeljal Gladiatorja. To je nov poltovornjak na osnovi modela Wrangler – prvi poltovornjak za znamko Jeep po 30 letih. Zadnji je bil Jeep Comanche, ki so ga prenehali proizvajati leta 1992.

Vizualno podobo zaznamujejo žarometi v polni LED tehnologiji, ki so serijski.

Medosna razdalja je za 48 cm daljša od Wranglerja. Gladiator je tako najdaljši v svojem razredu – od Wranglerja je skupno daljši za 71 cm. Šasija je lahka, toga in trpežna, posebej za ta model pa je prilagojeno tudi njeno nagibanje.

Notranjost vozila je popolnoma pralna. Značilnost Gladiatorja je, da lahko uporabnik sname vrata, streho in vetrobransko steklo, s čimer je lahko kabina povsem odprta.

Pri Jeepu za novinca obljubljajo najboljše terenske zmogljivosti med poltovornjaki. Gladiator postreže s 25-centimetrskim odmikom od tal in lahko prečka vodo do globine 76 centimetrov. Tu so tudi drugi elementi, ki omogočajo bolj učinkovito terensko vožnjo – npr. sistem samodejnega polnjenja pnevmatik, sistem “selec-speed”, ki pri vožnji na brezpotjih ohranja ciljno hitrost med 1 in 8 km/h, različni načini delovanja pogona in reduktor.

Zanimivejši asistenčni sistemi so sistem proti prevračanju vozila, nadzor stabilnosti prikolice ter sprednja kamera za nadzor ovir pred avtomobilom, ki ima tudi lastno pralno šobo.

Za pogon bo skrbel 3,0-litrski turbodizelski šestvaljnik (V6) s 194 kW moči (264 KM) in 600 Nm navora. To je najmočnejši motor v tem segmentu v Evropi. Za prenos moči skrbi izključno 8-stopenjski samodejni menjalnik ZF.

Na voljo sta dva nivoja opreme. Začetna cena z vključenim rednim popustom in dodatnih 2.000 evrov popusta na financiranje znaša 62.116 evrov.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj