Na slovenske ceste je pripeljala prenovljena Hyundai Kona, ki bo prvič na voljo tudi v “popoprani” različici N Line.
Ob osvežitvi zunanje podobe, se pomembnejše novosti skrivajo v notranjosti vozila. Preoblikovana je sredinska konzola, prvič so na voljo digitalni merilniki, nov pa je tudi opcijski 10-palčni osrednji zaslon, ki je opremljen tudi z novo programsko opremo.
Pogonska paleta je nadgrajena z blago hibridno tehnologijo – pri dizelskem motorju je ta na voljo že serijsko, pri bencinskem pa opcijsko. Najmočnejša izbira je 1,6-litrski turbobencinski motor s 146 kW moči, ki je na voljo z dvo- ali štirikolesnim pogonom. Izboljšana sta bila tudi podvozje in krmiljenje.
Zelo bogat je nabor novosti pri asistenčnih sistemov:
- sistem za ohranjanje sredine voznega pasu
- opozorilo pri speljevanju vozila pred nami
- sistem za preprečevanje naleta z zaznavanjem kolesarjev
- sistem za nadzor prečnega prometa s samodejnim zaviranjem
- opozorilo pri izstopanju iz vozila