Renault je v lastni “porodnišnici”, novomeškem Revozu, predstavil osveženo različico tretje generacije Twinga – najpomembnejšega avtomobila za Slovence.
Renault Twingo:
Spremembe na zunanjosti:
- prednja žarometa v obliki črke C,
- nov prednji odbijač z režami za zajem zraka,
- kromirani dodatki,
- zadnja žarometa z LED svetlobnim podpisom v obliki črke C,
- na novo oblikovan zadnji odbijač,
- nove barve,
- nov nabor platišč – pri najvišjem nivoju opreme lahko izberemo 16-palčna,
- nov napis twingo na zadnjih vratih.
Notranjost: Spremenjena je centralna konzola, na voljo so nove vrste personalizacije (Twinga lahko barvno uskladimo zunaj in znotraj), nova je prestavna ročica, predal pred sovoznikom pa je odslej pri vseh nivojih opreme zaprt.
Multimedija: Na voljo sta dva različna sistema. Prvi je tak kot prej: ta deluje z aplikacijo prek telefona. Novost predstavlja multimedijski sistem Easy Link, katerega zaslon na dotik je v primeru Twinga 7-palčni.
Prtljažnik: Prostornina ostaja nespremenjena, odpiranje pa je zdaj drugačno. Zdaj se gumb za odpiranje nahaja na ročici pod zadnjim brisalcem. Tudi spredaj je samo še ena ključavnica (tam pri Twingu dostopamo do vitalnih tekočin za avtomobil).
Pogonska paleta: Ostajata 1,0-litrski atmosferski (75 KM) in 0,9-litski turbo motor (93 KM). Oba imata 5 KM več kot poprej. Poleg ročnega je na voljo tudi samodejni dvosklopčni menjalnik EDC.
Cena:
– SCe 75 Life: 7.790 evrov (vključenih 1.600 evrov popusta)
– SCe 75 Zen: 9.290 evrov (vključenih 1.600 evrov popusta)
– SCe 75 Intens: 10.590 evrov (vključenih 1.600 evrov popusta)
– TCe 95 Intens: 11.490 evrov (vključenih 1.600 evrov popusta)
– TCe 95 EDC Intens: 12.790 evrov (vključenih 1.600 evrov popusta)
Osvežena različica je glede na primerljivo opremljenega predhodnika približno 100 evrov dražja. Nivo opreme Intens je dražji za 300 evrov, kar pa gre na račun sistema Easy Link (zaslon na dotik), ki je odslej tu serijski.
Ob Renault financiranju stranka dobi še 5-letno podaljšano jamstvo.
Prodajni cilj: Doslej so slovenski kupci posegli po približno 250 Twingih letno, z osveženo različico pa odgovorni pri uvozniku pričakujejo še rahlo povečanje prodaje.
Dodatne različice: Pri Renaultu pravijo, da za zdaj ni v načrtih posebna (športna) različica, potihoma pa se že govori o prihodu električnega Twinga.
Fokus 1: Twingo še naprej stavi na svoj videz, zato je kupcem na voljo vrsta personalizacij. Izbirajo lahko med tremi različnimi barvnimi detajli zunanjosti, ki jih lahko poljubno kombinirajo z vsemi barvami karoserije. Ogledala, okrasni elementi ob strani in na zadku vozila so lahko v rumeni, rdeči ali pa beli barvi. Bok vozila lahko okrasite tudi s štirimi različnimi vrstami okrasnih nalepk.
Fokus 2: Glavno domovanje Twinga seveda ostajajo mestne ulice. Zagotavlja namreč lahkotno in prijetno vožnjo. O tem priča dejstvo, da gre za rekorderja v obračalnem krogu: polmer znaša zgolj 4,3 metra.
Fokus 3: Twingo je trenutno najpomembnejši avtomobil za Slovence. Predstavlja namreč polovico proizvodnih količin novomeškega Revoza in je s tem njegov ključni proizvod. Največji slovenski izvoznik trenutno daje kruh kar 3.115 redno zaposlenim in še več kot 400 agencijskim delavcem. V Revozu želijo proizvodne količine dvigniti na 500 Twingov dnevno.
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko opravimo test. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook in Instagram profilu @Avtoportret.si, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka.