Prispel je posodobljen britanski SUV Range Rover Sport. Prvič smo ga spoznali leta 2004, letos pa smo ob predstavitvi tretje generacije ponovno priča sožitju razkošja in športnega značaja, ki ju dodatno začini še podvozje, ki se ne boji brezpotij.
Na oblikovalskem oddelku tudi tokrat niso bistveno posegali v izgled predhodnika – še vedno gledamo zašiljene in čiste linije, ki so odslej še bolj izrazite. Novi Range Rover Sport na svojo zmogljivo vsebino opozarja predvsem s sprednjim delom, kjer je moč videti veliko horizontalnih linij, ki ustvarjajo vizualno širino avtomobila, pika na i pa so črni detajli, ki ustvarjajo kontrast. Z novo generacijo je elegantnejši tudi zadek – izstopajo luči (seveda v LED tehnologiji) in spojler, ki je po besedah proizvajalca najdaljši na tem modelu doslej.

Notranjost želi potnika prepričati s trajnostnimi materiali, minimalizmom in visoko sredinsko konzolo. Po zaslugi platforme MLA-Flex imajo potniki več prostora za noge, razvajali pa jih bodo masažni, hlajeni ali ogrevani ergonomski sedeži, nov sistem za prečiščevanje zraka in aktivni sistem za zmanjšanje šumov. Opcijsko bo na voljo zmogljivejši zvočni sistem Meridian. Voznik informacije prejema preko 13,7-palčne digitalne instrumentne plošče, večina funkcionalnosti pa je dostopnih preko sredinskega 13,1-palčnega zaslona na dotik. Za povezljivost skrbi informacijsko-zabavni sistem Pivi Pro, v sklopu katerega bo po besedah uvoznika kmalu tudi v Sloveniji prisotna Amazonova digitalna pomočnica Alexa. Za varnost so zaslužni napredni sistemi za pomoč voznikom (ADAS).

Slovenskim kupcem so na voljo dizelski, bencinski in priključno-hibridni pogonski sklopi. Novinec prihaja v treh različicah, ki se razlikujejo po opremi: SE, HSE Dynamic, Autobiography in ekskluzivna različica First Edition. Vse različice so blagi ali priključni hibridi, leta 2024 pa prihaja še popolnoma električni Range Rover Sport.
Model P400 poganja 3.0-litrski šestvaljnik, ki lahko razvije 294 kW (400 KM). Stopničko višje sta priključno-hibridni izpeljanki P440e in P510e s 324 in 375 kW (440 in 510 KM). V tem primeru dodatnemu električnemu motorju energijo zagotavlja baterija kapacitete 38,2 kWh, ki po tovarniških podatkih zadostuje za 113 km izključno električnega dosega. Najzmogljivejši model P530 je opremljen s 4,4-litrskim V8 motorjem, ki s pomočjo dveh turbin razvije 390 kW (530 KM) in do 100 km/h pospeši v 4,5 sekunde. Ko pridemo do dizelskih pogonskih sklopov govorimo o različicah D250 (183 kW/250 KM), D300 (221 kW/300 KM) in D350 (258 kW/350 KM). Vsi modeli so opremljeni z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom.

Po zaslugi nove platforme je karoserija bolj toga, dinamična vožnja čez ovinke pa zato prijetnejša. K boljšim voznim lastnostim svoj del prispeva tudi nov sistem zračnega vzmetenja, elektronski aktivni diferencial, vektorsko razporejanje navora, aktivni blažilniki ter štirikolesno krmiljenje.
Naročila za novinca pri slovenskem zastopniku že sprejemajo, prvi kupci pa bodo svoja vozila prejeli proti koncu letošnjega leta. Najdostopnejši je dizelski SE D250, za katerega mora kupec odšteti vsaj 96.359 €. V prihodnjem koledarskem letu načrtujejo prodajo med 30 in 50 vozil, ob tem pa poudarjajo, da je plan zelo odvisen od proizvodnje.














