Vivaro-e hydrogen je električno vozilo na vodikove gorivne celice s priključno baterijo. Doseg po WLTP znaša do 400 kilometrov, polnjenje z vodikom pa traja le tri minute –
približno toliko, kot je potrebno za polnjenje običajnega vozila z dizelskim ali bencinskim
motorjem.
Vozilo ponuja do 6,1 kubičnega metra prostornine za tovor, nosilnost 1000 kilogramov in 1000 kilogramov vlečne zmogljivosti. Na voljo je v dolžinah M in L (4,95 in 5,30 m) in so ga že vključili na primer v vozni park družbe Miele, nemškega proizvajalca gospodinjskih aparatov.

Vivaro na vodik temelji na baterijsko električnem Oplu Vivaru-e, njegov način delovanja pa je takšen: Gorivna celica iz vodika in zraka proizvaja električno energijo za pogon elektromotorja. Edini produkt te reakcije je čista vodna para iz izpušnih plinov. Priključna zasnova gorivne celice omogoča integracijo celotnega sistema gorivnih celic z obstoječim pogonskim motorjem pod pokrovom motornega prostora. Poleg tega baterijo Vivara-e BEV (baterijsko električno vozilo) nadomeščajo trije rezervoarji za vodik s tlakom 700 barov in prostornino za 4,4 kg vodika.
Gorivna celica z močjo 45 kW lahko proizvede dovolj energije za daljše odseke vožnje po
avtocesti, medtem ko litij-ionska baterija s kapaciteto 10,5 kWh, nameščena pod prednjimi sedeži, zagotavlja največjo razpoložljivo moč, ko jo voznik potrebuje, na primer pri zagonu in pospeševanju.

Ker baterija pokriva potrebe po moči v takih primerih, lahko gorivna celica vedno deluje v optimalnih pogojih. Vozilo izkorišča tudi možnost priključitve pa omogoča zunanje polnjenje baterije, če je to potrebno, kar zagotavlja 50 km električnega dosega.
V oddelku za posebna Oplova vozila (Opel Special Vehicles – OSV) v Rüsselsheimu že začenjajo s proizvodnjo vozil Opel Vivaro-e hydrogen v polnem obsegu.