Audi Q7 je prenovljen na vizualnem in tehnološkem področju. Glavne novosti predstavljajo blaga hibridna tehnologija, digitalni koncept upravljanja in opcijski HD matrični LED-žarometi z laserskimi lučmi. Novi Audi Q7 na evropski trg prihaja sredi septembra.
Veliki SUV je lahko po želji opremljen z elektromehanskim sistemom za aktivno stabiliziranje nagibanja. Nastavljivi stabilizatorji pri vožnji naravnost zmanjšujejo nihanje karoserije na neravnih cestah. Med športno vožnjo je poudarek na optimalnem kompenziranju prečnega nagibanja karoserije za zmanjšanje bočnega nagibanja v ovinkih. Prav tako opcijsko je na voljo štirikolesno krmiljenje: zadnji kolesi se pri nizki hitrosti obrneta do 5 stopinj protismerno, zaradi česar je avto okretnejši. Na avtocesti se za boljšo stabilnost vozila kolesi obrneta rahlo istosmerno.
Audi Q7 je serijsko opremljen s pogonom quattro. Prek sistema za uravnavanje vozne dinamike Audi drive select s sedmimi profili je mogoče nastaviti ustrezni način vožnje. Pri vseh sedemsedežnih modelih Q7 je zračno vzmetenje na voljo serijsko. K zunanjosti S line spada nekoliko čvrstejše prilagodljivo zračno vzmetenje sport, ki višino podvozja spusti za 15 mm niže od običajnega zračno vzmetenega podvozja.
Vsi motorji za Audi Q7 so kombinirani z 8-stopenjskim menjalnikom tiptronic in stalnim štirikolesnim pogonom. Najprej bosta na voljo dva dizelska agregata. Kmalu po uvedbi na trg septembra bo sledil bencinski motor, pozneje tudi blagi priključno-hibridni model.
Blaga hibridna tehnologija lahko po trditvah Audija porabo zniža za do 0,7 litra na 100 kilometrov. Njen osrednji element, jermenski zagonski alternator (RSG), oskrbuje 48-voltno glavno električno omrežje, v katerem energijo shranjuje kompaktna litij-ionska baterija. RSG lahko pri zaviranju regenerira do 8 kW moči in to dovaja nazaj v baterijo. Če voznik v hitrostnem območju med 55 in 160 km/h odvzame plin, lahko novi Audi Q7 bodisi regenerira energijo, pelje v prostem teku ali do 40 sekund jadra z izključenim motorjem. RSG ob voznikovem pritisku na plin ponovno vključi motor – hitreje in mehkeje kot klasični zaganjalnik. Sistem start-stop se vključi že, ko hitrost pade na 22 km/h.
Audi Q7 je z novo oblikovno zasnovo za 11 milimetrov daljši – zdaj v dolžino meri 5.063 milimetrov. V širino meri 1.970 milimetrov, v višino pa 1.741 milimetrov vključno s strešno anteno.
Odvisno od položaja zadnjih sedežev ima prtljažni prostor pri petsedežni različici prostornino med 865 in 2.050 litri – pri zloženih sedežih in z naslonjali, poravnanimi z dnom vozila. Pokrov prtljažnika se serijsko odpira in zapira na elektriko, opcijsko tudi z gibom z nogo. Audi po želji nudi tudi zadnjo sedežno klop plus, pri kateri je mogoče pri vseh treh sedežih posamično nastaviti vzdolžni položaj in naklon naslonjala, ter tretjo sedežno vrsto z dvema električno spustnima sedežema.
Arhitektura kombiniranega instrumenta se ujema z novim Audijevim konceptom upravljanja, ki vključuje dva velika zaslona na dotik. Ob kliku na ukazni gumb se odzoveta z otipno in zvočno povratno informacijo.
Po želji je na voljo komfortna oprema, kot so npr. 4-conska avtomatska klimatska naprava, servofunkcija za tiho zapiranje vrat, avdiosistem Bang & Olufsen Advanced Sound s 3D zvokom ter paket Air Quality za boljšo kakovost zraka s funkcijo odišavljanja in ionizatorjem.
Za povezljivost skrbi MMI navigacija plus, ki nudi standard za prenos podatkov LTE Advanced, dostopno točko za WLAN, glasovni sistem upravljanja in bogati nabor storitev Audi connect. Slednje sežejo od spletnih prometnih informacij prek navigacije z aplikacijo Google Earth do hibridnega radia. Na novo je dodana Amazonova Alexa, glasovna asistenca na osnovi oblaka, ki je integrirana v upravljalni sistem MMI.
Voznika lahko razbremeni tudi prilagodljiva vozna asistenca, ki združuje funkcijo prilagodljive asistence za hitrost, asistence za zastoje in asistence za ohranjanje smeri na voznem pasu – posebno na daljših relacijah. Ta skupaj z asistenco za učinkovitost prediktivno zavira in pospešuje. Med novosti spada tudi asistenca za zaustavitev v sili: ko voznik ne upravlja več vozila, asistenca vozilo zaustavi in izvede zaščitne in reševalne ukrepe. Ta funkcija je aktivna v asistiranem kot tudi v ročnem voznem režimu.