Pri nemški športno naravnani znamki so svojega aduta precej časa skrivali, kljub temu pa so njegovo surovo moč in športnost dokazali že pred njegovo uradno predstavitvijo. Voznik Lars Kern je namreč z novim Porschejem postavil najhitrejši čas v segmentu križancev na Nürburgringu in s tem prehitel Alfo Romeo Stelvio Quadrifoglio za 13 sekund.

Porsche Cayenne Turbo GT pod pokrovom skriva 4-litrski V8 biturbo motor, ki proizvede 471 kW (640 KM), kar je 90 “konjev” več kot Cayenne Turbo Coupe. Z 850 Nm navora se do stotice izstreli v 3,3 sekunde in pospešuje vse do 300 km/h. Poleg motorja so prilagojena tudi elektronska pomagala in podvozje – Turbo GT leži za 17 milimetrov bližje tlom kot njegov brat, zračno vzmetenje pa je za do 15 odstotkov bolj togo in čvrsto. Tudi menjalnik je hitrejši in športen – Porschejev trenutno najzmogljivejši 8-valjni motor deluje v sodelovanju z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom Triptronic S.

Kot se za hitrostnega rekorderja spodobi, najdemo na njem veliko elementov iz karbonskih vlaken (najbolj izstopa streha), v športni kabini pa prevladuje alkantara. Nekoliko drugačni so tudi podaljšan spojler, sprednji odbijač, črni podaljški kolesnih lokov in zadnji difuzor, ki objema izpušni sistem iz titana. Dizajnerska 22-palčna platišča so oblečena v za ta model posebej razvite pnevmatike Pirelli P Zero Corsa, za sabo pa skrivajo serijske keramične zavore z diski premera 440 milimetrov spredaj in 410 milimetrov zadaj, ki skrbijo za učinkovite pojemke.

V tem izrazito športnem modelu Porsche predstavlja tudi šesto generacijo Porschejevega sistema za povezljivost, ki je še naprej kompatibilen z »jabolčnimi« telefoni, nova je pa podpora za Android Auto.

Cayenne Turbo GT bo na voljo jeseni in le v kupejevski izvedbi, zanj bo potrebno odšteti okrog 200 tisočakov.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj