SL je model, ki ima velik pomen v zgodovini nemškega avtomobilskega giganta. Mercedesova legenda 300 SL bo kmalu praznovala 70 let, zato je na novincu, da upraviči svoje ime in izpolni visoka pričakovanja.
Zunanjost je športno-atraktivna – pokrov motorja je dolg, žarometi zašiljeni, boki mišičasti, maska pa široka. Trdo streho je zamenjala platnena, ki je od prejšnje lažja za 21 kilogramov in poskrbi za nižje težišče. Zapiranje in odpiranje je mogoče pri hitrostih nižjih od 60 km/h in traja 15 sekund.
Po besedah proizvajalca je školjka vozila popolnoma nova in si z drugimi modeli ne deli niti ene komponente. Novi SL je tako rekoč nastal na praznem listu papirja, zaradi tega pa je zdaj še lažji in bolj čvrst. Novinec se ponaša tudi z aktivno aerodinamiko, ki se bo glede na hitrost prilagajala in avtomobil še bolj prisesala na tla.

V notranjosti se je zgodila bistvena sprememba – SL je dobil tudi drugo vrsto sedežev, ki je primerna za osebe nižje od 1,50 metra. Posledica tega je tudi nekoliko manjši prtljažnik, v katerem je sedaj v primeru zaprte strehe za 240 litrov prostora. Sicer pa je kabina vozniško naravnana, oblikovana po zadnjih oblikovalskih smernicah znamke ter tvori kombinacijo športnosti in elegance. Tudi tehnoloških bonbončkov ne bo manjkalo: Za povezljivost bo skrbel sistem MBUX (Mercedes-Benz User Experience), ki je povezan z enakim sredinskim info-zabavnim zaslonom, kot ga najdemo tudi v novi generaciji razreda S. Na voljo bo šest voznih programov: “Slippery”, “Comfort”, “Sport”, “Sport +”, “Individual” in “RACE”.

Največja novost je motorna paleta, saj bosta za začetek na voljo le dva pogonska sklopa, ki prihajata izpod rok mojstrov pri športnem oddelku AMG: SL 55 AMG in SL 63 AMG. V obeh primerih bomo pod pokrovom motorja našli 4-litrski V8 biturbo motor, prvič v zgodovini modela pa bo ta v obeh izvedenkah svojo moč prenašal na vsa štiri kolesa – pri prvem bo ta znašala 350 kW (476 KM), pri močnejši različici pa 430 kW (585 KM). Novinec z oznako SL 63 AMG bo tako lahko proizvedel 800 Nm navora in se do stotice izstrelil v 3,6 sekunde, kar je za 3 desetinke hitreje kot njegov šibkejši brat. V prihodnje naj bi se ponudbi pridružila še priključno-hibridna različica.
Premierno je v izvedbi SL 63 AMG predstavljen tudi aktivni sistem vzmetenja za boljšo stabilnost na cesti. Ta naj ne bi pripomogel le pri športni vožnji, temveč na višjo raven dvigne tudi udobje vožnje čez grbine. Prvič je SL opremljen tudi s štirikolesnim krmiljenjem, ki omogoča še boljši nadzor nad vozilom tako pri nižjih, kot tudi pri višjih hitrostih.
Novo zvezdo lahko na trgu pričakujemo predvidoma v prvi polovici prihodnjega leta, cene pa se bodo pričele gibati okrog sto tisočakov.
[…] Premiera: Mercedes-AMG SL – velika odgovornost in številne spremembeShareFacebookTwitterLinkedinEmail Uredništvo […]