Renault 4 z več kot osmimi milijoni prodanih primerkov v več kot sto državah v minulih 60 letih velja za pravo ikono. Ta avtomobil je domoval tako v mestu kot tudi na najbolj oddaljenih podeželskih območjih in je veljal za vsestransko uporabnega: za vožnje na delo in za delo, za potovanja, za prevoze blaga in še veliko več.
Njegovo proizvodnjo so zaustavili pred 30 leti, a »4L« je ostal na odru. Je eden glavnih mladodobnikov (young-timers) in prireditve »4L Trophy« so v minulih 25 letih vsakič znova dokazale njegovo vsestranskost in vzdržljivost. Zaradi tega še dandanes pri ljudeh vzbuja simpatije, še zlasti pri mlajših generacijah.
Razstavni prototip 4ever Trophy, ki ga Renault razkriva na letošnji pariški avtomobilski razstavi, je po Renaultu 5 Prototype že drugi ikonični model znamke, ki je dobil moderno električno izpeljanko.
Moderna interpretacija
Razstavni prototip prikliče in oživlja spomine na izvirni model:
- silhueta je prepoznavna na prvi pogled, od oblike pokrova motorja, do značilno poševno prisekanega zadka in odbijača,
- trapezoidni zadnji stranski okni z zaobljenimi vogali sta neposredno nad zadnjima kolesoma,
- sprednji del bokov je gol, brez svetil ali okrasnih elementov,
- blatniki v celoti pokrivajo kolesne loke in se stikajo z odbijačem.
Prepoznaven svetlobni pečat
4ever Trophy ima na moderen način interpretirano značilno široko vodoravno masko Renaulta 4 z vgrajenima okroglima žarometoma, a v tem primeru gre za matrična žarometa. Tudi prepoznavni zadnji luči z videzom kapsule sta popolnoma predelani, a vendar ostajata razpoznavni in pomenita jasno povezavo z zgodovinskim modelom 4L.
Lahek terenec segmenta B
Električni avtomobil za pustolovščine izven utrjenih poti: tak je obet razstavnega prototipa. Slednji tlakuje pot prihodnjemu Renaultovemu električno gnanemu športnemu terencu segmenta B.
Prihodnji serijski (električni) model 4L naj bi bil tako enako vsestransko uporaben kot je bil njegov prednik. Enako kot prihodnji Renault 5 bo temeljil na novi konstrukcijski osnovi CMF-BEV, ki je namenjena električnim avtomobilom segmenta B.
Tržna umestitev prihodnjih Renaulta 5 in Renaulta 4 bo zelo podobna kot umestitev modelov Clio in Captur.
Renault 4ever Trophy – tehnični podatki
- Dolžina: 4.160 mm
- Širina: 1.950 mm
- Višina: 1.900 mm
- Medosna razdalja: 2.570 mm
- Velikost pnevmatike spredaj in zadaj: 255/55R19
- Pogonski sklop: povsem električen, elektromotor z rotorjem z navitjem