Peugeot je na sejmu CES predstavil koncept Inception, ki napoveduje prihodnost znamke na čelu z novim sistemom krmiljenja “Hypersquare” (brez fizične povezave volana s kolesi).

Koncept kaže tudi smernice razvoja ob novi koncernski platformi STLA, ki je namenjena električnim vozilom. Konkretno gre za platrormo “STLA Large”, ki je namenjena večjim avtomobilom. Tako koncept Inception v dolžino meri kar pet metrov.

Inception napoveduje bodoče modele iz celotnega spektra Peugeotove ponudbe – tudi najbolj kompatne. Ti modeli bodo kot serijska vozila luč sveta ugledali od leta 2025 naprej.

V koncept Inception so snovalci namestili veliko baterijo s kapaciteto 100 kWh, za katero trdijo, da bi lahko omogočala 800 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Če gre tako zajetne baterije v Peugeotovih vozilih prihodnosti vsekakor pričakovati, pa to težko trdimo za zmogljivost koncepta, ki s pomočjo dveh elektromotorjev (po enega na vsaki osi) razvije prek 600 KM in do 100 km/h pospeši v manj kot treh sekundah. Platforma temelji na 800-voltni tehnologiji, čemur doslej pri Peugeotu še nismo bili priča.

Seveda koncept nakazuje tudi bodoči oblikovalski jezik – oblikovalci izpostavljajo predvsem njegovo preprosto zasnovo s prepletom zaobljenih in ostrih linij.

V notranjosti glavno novost predstavlja t. i. “Hypersquare”. Gre za pravokotno oblikovan volan, ki ima v vsakem izmed štirih kotov na dotik občutljive površine za upravljanje različnih funkcij. Peugeot novost zagovarja s prednostjo, da voznik nikoli ne bo rabil umakniti rok z volanskega obroča.

Volan v tem primeru ni več fizično povezan s kolesi (tehnologija “steer-by-wire”), kar omogoča drugačno arhitekturo voznikovega prostora in lažjo integracijo sistemov za avtonomno vožnjo. “Hypersquare” naj bi del serijskih vozil postal leta 2026.







