Peugeot je na sejmu CES predstavil koncept Inception, ki napoveduje prihodnost znamke na čelu z novim sistemom krmiljenja “Hypersquare” (brez fizične povezave volana s kolesi).

Koncept kaže tudi smernice razvoja ob novi koncernski platformi STLA, ki je namenjena električnim vozilom. Konkretno gre za platrormo “STLA Large”, ki je namenjena večjim avtomobilom. Tako koncept Inception v dolžino meri kar pet metrov.

Inception napoveduje bodoče modele iz celotnega spektra Peugeotove ponudbe – tudi najbolj kompatne. Ti modeli bodo kot serijska vozila luč sveta ugledali od leta 2025 naprej.

V koncept Inception so snovalci namestili veliko baterijo s kapaciteto 100 kWh, za katero trdijo, da bi lahko omogočala 800 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Če gre tako zajetne baterije v Peugeotovih vozilih prihodnosti vsekakor pričakovati, pa to težko trdimo za zmogljivost koncepta, ki s pomočjo dveh elektromotorjev (po enega na vsaki osi) razvije prek 600 KM in do 100 km/h pospeši v manj kot treh sekundah. Platforma temelji na 800-voltni tehnologiji, čemur doslej pri Peugeotu še nismo bili priča.

Seveda koncept nakazuje tudi bodoči oblikovalski jezik – oblikovalci izpostavljajo predvsem njegovo preprosto zasnovo s prepletom zaobljenih in ostrih linij.

V notranjosti glavno novost predstavlja t. i. “Hypersquare”. Gre za pravokotno oblikovan volan, ki ima v vsakem izmed štirih kotov na dotik občutljive površine za upravljanje različnih funkcij. Peugeot novost zagovarja s prednostjo, da voznik nikoli ne bo rabil umakniti rok z volanskega obroča.

Volan v tem primeru ni več fizično povezan s kolesi (tehnologija “steer-by-wire”), kar omogoča drugačno arhitekturo voznikovega prostora in lažjo integracijo sistemov za avtonomno vožnjo. “Hypersquare” naj bi del serijskih vozil postal leta 2026.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj