Najmlajši član Volkswagenovega portfelja je bil ta teden deležen simboličnega začetka serijske proizvodnje. SUV, ki bo na voljo tudi s sedmimi sedeži, je četrti model, ki ga proizvajajo v največjem obratu skupine Volkswagen v Wolfsburgu, poleg modelov Golf, Tiguan in Touran.
Do danes so v Wolfsburgu proizvedli več kot 48 milijonov avtomobilov, kar je več kot v katerikoli drugi avtomobilski tovarni na svetu. Jürgen Mahnkopf, namestnik predsednika splošnega in skupinskega sveta delavcev: “Začetek serijske proizvodnje modela Tayron je pomemben mejnik za obrat v Wolfsburgu. Prepričan sem, da bo naš novi SUV nadaljeval uspeh svojega predhodnika, modela Tiguan Allspace, in pomembno prispeval k varnosti delovnih mest. Kupci na Kitajskem so že navdušeni nad tem avtomobilom, Tayron pa bo zagotovo našel številne kupce tudi v Evropi. Naši sodelavci v proizvodnji so opravili izjemno delo v zahtevnih okoliščinah. Ob vzporedni predserijski proizvodnji modela Tayron so morali upravljati še zagon novega modela Tiguan in posodobitev modela Golf.”
Prvi Tayron, ki je zapeljal z montažne linije, je bil v vojilični barvi, z 2,0-litrskim TDI motorjem in panoramsko streho. V prihodnjih tednih bodo v Wolfsburgu proizvajali razstavna in predstavitvena vozila za evropske Volkswagnove prodajalce. Drugi največji SUV znamke Volkswagen v Evropi, takoj za modelom Touareg, bo v salonih na ogled od marca, prve avtomobile pa bodo kupcem dostavili kmalu zatem. Kupci bodo lahko izbirali med sedmimi motorji, vključno z dvema priključnima hibridnima pogonoma nove generacije (eHybrid). Ta omogočata električni doseg več kot 100 kilometrov in razdalje do 850 km med postanki za gorivo.