Foto: David Smole

Dirkači v vztrajnostnih dirkah so ta vikend odpeljali prvo letošnjo preizkušnjo evropskega prvenstva. Moštva so se prvič letos zbrala na dirki v Franciji, natančneje v mestecu Le Castellet v bližini Marseilla.

Po petkovih prostih treningih in včerajšnjih kvalifikacijah sta bili v nedeljo na sporedu dve dirki v razredu GT4. Slovensko moštvo Mapetrol Lema racing je zjutraj zasedlo 31., popoldan pa 26. mesto v skupni razvrstitvi. Najhitreje je z 5,8 kilometra dolgo stezo opravilo moštvo Team Speedcar (Audi) in osvojilo prepričljivo zmago.

Dirkači v vztrajnostnih dirkah morajo na evropskem prvenstvu odpeljati uro dolgo dirko, med katero je obvezen tudi postanek v boksu in menjava voznikov. Mark Kastelic (17 let) in njegov finski sodirkač Elias Niskanen (25 let) bosta letos odpeljala celotno sezono dirk v evropskem prvenstvu. Mark Kastelic vzporedno nastopa tudi na dirkah Italijanskega in Iberskega prvenstva, kjer je pred tednom dni na dirki na Portugalskem tudi zmagal.

Konkurenca in dirkanje na evropskem prvenstvu je zagotovo stopnica višje, saj na tem prvenstvu nastopajo tudi moštva z močno tovarniško podporo. Med višje rangiranimi ekipami najdemo znamke kot so Mercedes Benz, Aston Martin, Porsche, Toyota, McLaren, Lamborghini, BMW, Audi, Lotus in še nekateri. Moštvo Mapetrol Lema racing letos nastopa z dvema dirkalnimoma znamke Mercedes Benz, model AMG GT4. Letošnji prvi vikend na dirkah evropskega prvenstva je potekal v Franciji, na dirkališču Paul Ricard. V osrčju Provanse in tik ob Azurni obali so se zbrale vse najboljše ekipe in dirkači, a žal jih pričakalo precej spremenljivo in hladno vreme, veter in tudi nekaj dežja v nedeljo na odločilni dirkaški dan.

Na jutranji oziroma dopoldanski dirki je štartal najprej slovenski predstavnik Mark Kastelic, ki je odpeljal polovico dirke, potem pa je volan predal fincu Niskanenu. Slednji je po dirkaškem pravilniku tega tekmovalnega razreda zato moral začeti popoldansko dirko in na polovici ob menjavi, predati volan dirkalnega Mercedes AMG GT v roke Kastelicu, ki je tako zaključil dirkaško nedeljo.

V ekipi Mapetrol Lema racing po dirki v Franciji niso skrivali manjšega razočaranja. Kljub temu, da je konkurenca na evropskem prvenstvu izjemno huda in da so na dirko in v dirkaško sezono odšli z realnimi pričakovanji, pa so se ob koncu vseeno nadejali nekaj mest višje uvrstitve.

»Že v soboto smo imeli nekaj tehničnih težav zato smo z motnjami ob kvalifikacijah zasedli slabo mesto in štartali v dirko daleč zadaj. Vedeli smo, da bo ob 42 dirkalnikih na stezi pač izjemno težko priti naprej in nadoknaditi zamujeno, a smo vseeno upali, da nas morda lahko reši dež in mokra steza. Tudi v nedeljo naša predstava ni bila po načrtih in enostavno nam ni uspelo najti pravih nastavitev našega dirkalnika za to hitro a tehnično vseeno izjemno zahtevno stezo. Nekaj mest smo v dirki vseeno pridobili a v prihodnje si zagotovo želimo biti uvrščeni višje.« je po dirki povedal Jaka Marinšek, vodja moštva Mapetrol Lema racing.

Naslednja preizkušnja v razredu GT4 European series bo od 16. do 18. maja na dirkališču Zandvoort na Nizozemskem.

Mark Kastelic, Mapetrol Lema team: »Z dirkaškim izkupičkom tokrat nisem preveč zadovoljen, a takšna je pač dirkaška sreča. Prejšnji teden smo se veselili zmage, tokrat pa nam ni šlo po načrtih. Celoten dirkaški vikend smo se ukvarjali z nastavitvami našega dirkalnika, a nam ni uspelo avtomobila spraviti v pravo formo. Enostavno nam je za kaj več pač zmanjkalo časa. Poleg tega nam je nagajalo še vreme. Zaradi slabih kvalifikacij včeraj, smo dirko začeli daleč zadaj. 31. mesto dopoldan in 26. mesto danes popoldan je bil tokrat očitno naš maksimum. Analizirati moramo napake in jih odpraviti. Veselim se naslednje preizkušnje evropskega prvenstva, ki bo maja na dirkališču Zandvoort na Nizozemskem.«

Elias Niskanen, Mapetrol Lema team: »Kar zanimiv, oziroma težak vikend je za nami. Dirko smo odpeljali z gumami za suho stezo in to v mokrem. Mislim, da sem svoje delo opravil dobro. Od štarta sem pridobil približno 15 mest in prehitel številne tekmovalce pred seboj. Glavna težava so slabe kvalifikacije včeraj. Težko je dirko končati na dobrem mestu, če pa začneš daleč zadaj. Upam, da bo naslednja dirka boljša in da bomo na Nizozemskem močnejši in konkurenčnejši.«

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj