Foto: ESET V4 cup

Tokrat je karavana dirkačev Twingo pokala nastopila na Slovakiaringu, kjer je bilo na štartnem seznamu 20 dirkačev.

Poleg v letošnjem letu že uveljavljenih imen tekmovalcev pokala so se jim tokrat pridružili še nekateri dobro poznani in uveljavljeni mednarodni češki in italijanski dirkači Petr Fulin, Miro Hornak, Samuel Sladečka, Paolo in Antonio Silvestrini ter Andrea Tronconi. Seznam prijavljenih je napovedoval zanimive boje.

Sobotne kvalifikacije so pokazale, da bo tokrat v ospredju “sodelovanje” med dirkači, saj je krog tega dirkališča dolg skoraj 6 kilometrov, z res dolgimi ravninami, kar v Twingo Cupu pomeni, da je potrebno pridobiti zavetrje dirkača pred seboj.

Tako lahko tak tandem pridobi nekaj prednosti pred konkurenti, ki vozijo sami. Najhitrejši čas kvalifikacij je dosegel Nik Štefančič, drugi štartni položaj si je privozil Jaka Marinšek, tretjega pa Gašper Dernovšek. Sledili so Tomáš Koreny, Mihailo Milenković, Matěy Koreny, Petr Fulin, Antonio Silvestrini, Mark Škulj, Tomaž Trček, Sandi Jeram, Predrag Šainović, Andrea Tronconi, Denis Bahar, Mark Mramor, Matej Ivanuša, Samuel Sladečka, Miro Hornak, Paolo Silvestrini in Andrea Benini. Razlika med prvim in desetim je bila manj kot sekunda, kar je nakazovalo, da bo dirka zelo zanimiva.

Zaradi ponesrečenega štarta prve dirke je Nik Štefančič nazadoval na 5. mesto, dirko pa sta povedla Marinšek in Dernovšek. Dobro je iz 9. mesta štartal Mark Škulj, ki je bil po prvem ovinku tik za Nikom Štefančičem. Dirkača sta nato skupaj kmalu prišla v vodstvo. Položaj vodilnega se je večkrat zamenjal in ob prehitevanjih se jima je zaostala skupina voznikov, Dernovšek in brata Koreny, hitro približala. V ozadju sta se kreirali vsaj še dve skupini dirkačev, tako da so občinstvu prikazali dirko z veliko prehitevanji, nekaj malega izletov s proge in iskanja pravega zavetrja za čim boljšo končno uvrstitev. Ciljno zastavo je tako kot prvi prevozil Mark Škulj z 0,110 sek prednosti pred Nikom Štefančičem, pred bratoma Koreny pa je na tretjo stopničko stopil Gašper Dernovšek.

Drugi tekmovalni dan je prinesel veliko sprememb, predvsem zaradi vremena. Jutro je bilo v znamenju dežja. Dirkališče je bilo poplavljeno, prav tako boksi. Čakalo se je, kaj se bo odločilo vodstvo dirke. Kmalu je bilo jasno, da pred poldnevom dirkaških aktivnosti zagotovo ne bo. Ob 11.00 uri je bil sestanek z dirkači, kjer je bilo povedano, da nedeljske kvalifikacije odpadejo, dirke pa se izpeljejo na podlagi sobotnih kvalifikacij. Tokrat je Nik Štefančič obdržal prvi štartni položaj, odlično pa je startal Mark Škulj, ki je bil že po prvem ovinku tik za vodilnim Nikom Štefančičem. Gašper Dernovšek zaradi tehničnih težav ni uspel startati s 3. mesta in je startal kot zadnji, kar pa ga ni ustavilo, da se skozi celotno dirko ne bi uspešno prebijal naprej.

Dirkači so morali odpeljati 9 dolgih krogov in kmalu po startu so se oblikovali tandemi in skupine. Vodstvo sta si izmenjevala Nik Štefančič in Mark Škulj, ki sta vozila z nekajsekundno prednostjo pred Jako Marinškom in Matěyem Korenyjem, sledila pa je skupinica 4–6 dirkačev. Prva dva tandema (Štefančič–Škulj in Marinšek–Koreny) sta bila skoraj nezanimiva, zanimivo pa je bilo spremljati napredovanje Dernovška iz zadnjega mesta v ospredje. Tri kroge pred koncem je Mark Škulj prevzel vodstvo, vendar se Nik Štefančič še ni predal. Napadel je nazaj in pri vstopu v ciljno ravnino pred zadnjim krogom, ko sta bila s Škuljem bok ob boku, ga je zaradi trka zavrtelo. Vozilo je uspel obvladati, tik preden bi trčil v zid, vendar pa je izgubil kar nekaj mest in tako zadnji krog nadaljeval iz 15. mesta. To sta dobro izkoristila Marinšek (na koncu drugi) in Koreny (končni zmagovalec), ki sta se uspela dovolj približati Škulju in ga na vstopu v ciljno ravnino tudi prehitela. Dernovšku se je na koncu uspelo prebiti na 4. mesto, prvo peterico pa je zaključil Petr Fulin. Nik Štefančič je za koncu ciljno črto prečkal kot 14.

V razredu Clio Cup sta nastopila Zoran Poglajen in Miha Primožič. Na sobotnih kvalifikacijah, ki so po razpletu z vremenom veljale tudi za nedeljsko dirko, sta si privozila 3. (Poglajen) in 4. (Primožič) štartni položaj.

V prvi dirki vikenda je po vodstvu vodilni v prvenstvu Michal Makeš odstopil po trčenju, kar je prineslo prvo zmago Madžaru Leventeju Losonczyju. Zoran Poglajen si je privozil nehvaležno četrto mesto, Miha Primožič pa zaradi tehnične okvare dirkalnika dirke žal ni zaključil.

Nedeljska dirka je bila našima dirkačema bolj naklonjena. Po ponovnem odstopu favorita Makeša je vodstvo prevzel in ga do konca dirke zadržal Petr Majer. Drugi je ciljno črto prevozil Zoran Poglajen, tretji pa Miha Primožič.

Naslednja dirka bo že 6 –8. 9. 2019 v Češkem Brnu, vendar samo za kategorije TCR in Clio Cup. Karavana Twingo Cupa se bo med 11. in 13. oktobrom ponovno in zadnjič to leto ustavila na madžarskem Hungaroringu, kjer bo zagotovo zopet pestro.

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj