Prvi pokoronski rally v Sloveniji je pripadel madžarski posadki Andras Hadik-Krisztian Kertesz (Ford Fiesta R5), ki je slavila po preobratu ob tehničnih težavah Roka Turka in Blanke Kacin (Hyundai i20 R5) v zadnji tretjini rallyja.

Madžara sta sicer nudila dober odpor, a rally sta do začetka pete hitrostne preizkušnje (od skupno šestih) nadzorovala aktualna slovenska državna prvaka. Nato pa so se za slednja pričele težave s tehniko. “Dirkalnik je že med etapo začel ugašati, težave pa so se na sami hitrostni preizkušnji še stopnjevale. Na zadnji hitrostni preizkušnji sem moral prestavljati s sklopko, kar je v dirkalniku razreda R5 izjemno težko. Tako sva z Blanko izgubila preveč časa,” je po prihodu v cilj dejal Rok Turk.

Prve tri slovenske posadke v dirkalnikih razreda R5

Na koncu sta Hadik in Kertesz zmagala s prednostjo 40,4 sekunde, Turk in Kacinova pa sta kljub temu ubranila zmago v konkurenci slovenskega državnega prvenstva, kjer letos naskakujeta četrti zaporedni naslov. Za njima sta kot skupno tretja na rallyju in druga v državnem prvenstvu končala Aljoša Novak in Jaka Cevc (Škoda Fabia R5). Tretja v konkurenci DP (skupno šesta na rallyju) sta zaključila Aleš Zrinski in Rok Vidmar (Ford Fiesta R5).

Končni rezultati – Rally Velenje 2020.

Prepričljive zmage po divizijah

V diviziji 1, kjer aktualna državna prvaka Rok Jerkič in Marko Stopar letos ne bosta nastopala, sta prvo dirko sezone 2020 dobila njuna najtesnejša zasledovalca iz lanske sezone Bojan Velkavrh in Nina Velkavrh Gorenc (VW Polo). Velik korak naprej sta v primerjavi z lansko sezono naredila Aljaž Bratož in Robert Štokelj (Renault Clio), ki sta se tokrat zavihtela celo na drugo mesto. No, kljub temu je posadka na drugem mestu za zmagovalcema zaostala več kot tri minute in pol, še nekaj več sekund pa sta na tretjem mestu zaostala Jure Jereb in Boštjan Vidmar (VW Polo).

Dirko divizije 2 so zaznamovali tudi štirje odstopi – med njimi najbolj nesreča favorizirane posadke Jernej Fakin-Gregor Fakin (Peugeot 208 R2). Tako je zmago rutinirano slavila posadka Marko Grossi-David Kavčič (Peugeot 208 R2), ki je za skoraj 19 sekund ugnala posadko Simon Mlinar-Erik Bizjak (Peugeot 208 R2) na drugem mestu. Kot tretja sta zaključila Jan Medved in Izidor Šavelj (Peugeot 208 R2).

Ob odsotnosti praktično vseh favoritov iz lanske sezone so se karte v diviziji 3 letos močno premešale. Tokrat sta bila najhitrejša italijanska predstavnika Paolo Pasutti in Giovanni Campeis (Ford Sierra), drugo mesto sta zasedla Miha Mušič in Črt Bergant (BMW M3), tretje pa Erik Bernik in Hana Vihtelič (Renault Clio RS).

Fotogalerija Avtoportret.si:

Vsi dosedanji zmagovalci velenjskega rallyja:

  • 1984: Brane Küzmič-Rudi Šali, Renault 5 turbo
  • 1985: Romana Zrnec-Suzana Bagar, Renault 11 turbo
  • 1986: Vojko Podobnik-Vojko Hočevar, Porsche 911 SC
  • 1987: Brane Küzmič-Janez Banič, Renault 5 GT turbo
  • 1988: Brane Küzmič-Janez Banič, Renault 5 GT turbo
  • 1989: Brane Küzmič-Janez Banič, Renault 5 GT turbo
  • 1990: /
  • 1991: Silvan Lulik-Matjaž Mihelčič, Ford Sierra Coswort
  • 1992: Goran Popovič-Goran Vragovič, Lancia Delta HF Integrale
  • 1993: Tomaž Jemc-Vilma Repe, Mazda Familia GT-R
  • 1994: Stanislav Chovanec-Henrich Kurus, Ford Escort Cosworth
  • 1995: Darko Peljhan-Miran Kacin, VW Golf G-60
  • 1996: Tomaž Jemc-Franci Bricelj, Mazda 323 GTR
  • 1997: Vojko Podobnik-Matjaž Praznik, Proton Wira 4WD turbo
  • 1998: Janusz Kulig-Emil Horniacek, Toyota Celica GT4
  • 1999: Boris Popovič-Miro Vene, Subaru Impreza 555
  • 2000: Andrej Jereb-Metod Kurent, Seat Ibiza GTi-Kit Car
  • 2001: Andrej Jereb-Metod Kurent, Seat Ibiza GTi-Kit Car
  • 2002: Tomaž Jemc-Matjaž Korošak, Ford Escort WRC
  • 2003: Mitja Klemenčič-Jernej Korpar, Mitsubishi Lancer EVO V
  • 2004: Darko Peljhan-Igor Kacin, Mitsubishi Lancer EVO VIII
  • 2005: Andrej Jereb-Miran Kacin, Subaru Impreza WRX Sti
  • 2006: /
  • 2007: /
  • 2008: Tomaž Kaučič-Peter Zorenč, Mitsubishi Lancer EVO IX
  • 2009: Darko Peljhan-Igor Kacin, Mitsubishi Lancer EVO IX
  • 2010: Aleks Humar-Darko Lah, Subaru Impreza N14
  • 2011: Piero Longhi-Luigi Pirollo, Škoda Fabia S2000
  • 2012: Aleks Humar-Florjan Rus, Škoda Fabia S2000
  • 2013: Aleks Humar-Florjan Rus, Renault Clio R3
  • 2014: Manuell Kossler-Benedikt Hofmann, Subaru Impreza R4
  • 2015: Rok Turk-Blanka Kacin, Peugeot 208 T16
  • 2016: Juraj Šebalj-Maja Sabol, Mitsubishi Lancer EVO IX
  • 2017: Rok Turk-Blanka Kacin, Peugeot 208 T16
  • 2018: Rok Turk-Blanka Kacin, Peugeot 208 T16
  • 2019: Boštjan Avbelj-Damijan Andrejka, Škoda Fabia R5
  • 2020: Andras Hadik-Krisztian Kertesz, Ford Fiesta R5

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj