V Idriji je padel zastor nad letošnjo domačo avtošportno sezono. 13. Rally Idrija so zaznamovale za ta čas visoke temperature ter zelo dobro vzdušje, manj pa tokrat tekmovalna napetost, saj so bile odločitve večinoma znane že prej.
Poleg tega razlog za manj “grizenja nohtov” tiči tudi v dominaciji posadke Turk-Kacin, ki je s Hyundaijem i20 R5 dobila prav vse hitrostne preizkušnje in naposled slavila s skoraj minuto in pol prednosti.
Drugo mesto sta zasedla Albert von Thurn und Taxis in Bernhard Ettel. Nemško-avstrijska posadka se je predstavila s Škodo Fabio R5 in na sedmih od devetih hitrostnih preizkušenj zasedla drugo mesto.
Bolj zanimiv je bil boj za tretje mesto, v katerem sta bila na koncu najuspešnejša Darko Peljhan in Matej Čar. Posadka v Volkswagnu Polu RN4 je skupno tretjemu dodala še drugo mesto v generalni razvrstitvi državnega prvenstva, s čimer se je ob koncu sezone zavihtela na drugo mesto točkovne razpredelnice.
Tretje mesto v generalni razvrstitvi DP in četrto skupno sta zasedla Hermann Gassner ml. in Ursula Mayrhofer (Toyota GT86 R3), ki sta dosežku dodala še zmago v diviziji 2 državnega prvenstva. Iz boja slednje sta že v soboto izpadla Tim Novak in Uroš Ocvirk (Opel Adam R2), ki sta odstopila in v nedeljo nadaljevala z ogromnim zaostankom. Dolgo časa je najbolje kazalo celo Martinu in Miranu Mlinarju (Peugeot 208 R2), ki sta vodila do 8. HP, nato pa morala priznati premoč in na koncu zasedla drugo mesto. Tretja sta bila Martin Štucin in Gregor Maver (Renault Clio R3).
Zmago v diviziji 3 sta zabeležila Matic Humar in Nika Jereb (Renault Clio RS), a vsaj enako zadovoljna Idrijo zapuščata, Vasja Miklavčič in Martin Černigoj (Renault Clio RS), ki sta z drugim mestom potrdila naslov državnih prvakov. Tretje mesto na idrijskem rallyju sta zasedla Janko in Mitja Aubreht (Renault Clio RS), ki sta se z omenjenim dosežkom prebila na skupno drugo mesto divizije 3.
Do samega konca je bilo nepredvidljivo tudi v diviziji 1, kjer sta prav do zadnje hitrostne preizkušnje vodila Franci Božič in Matej Praček (Škoda Fabia). A omenjeno posadko je tik pred ciljem izdala tehnika in zmago je morala prepustiti Bojanu Velkavrhu in Nini Velkavrh Gorenc (VW Polo). Drugo mesto sta z enakim dirkalnikom prvič v karieri zasedla David Pivk in Tadej Rupnik, enako pa velja tudi za Nejca Mraka in Asjo Plesničarja (Suzuki Swift GTI) na tretjem mestu.
Rezultati – Rally Idrija 2019:
Skupno:
- Turk-Kacin (SLO), Hyundai i20 R5 50:48,1
- Thurn und Taxis-Ettel (NEM/AVT), Škoda Fabia R5 +1:25,3
- Peljhan-Čar (SLO), VW Polo RN4 +2:59,1
- Gassner jr.-Mayrhofer (NEM/AVT), Toyota GT86 R3 +3:02,8
- Puskadi-Godor (MAD), Škoda Fabia R5 +3:09,7
- Mlinar-Mlinar (SLO), Peugeot 208 R2 +3:20,1
- Štucin-Maver (SLO), Renault Clio R3 +3:54,4
- Čebron-Kačič (SLO), Mitsubishi Lancer EVO IX +4:13,4
- Windisch-Dorfbauer (AVT), Škoda Fabia S2000 +4:18,1
- Zrinski-Vidmar (SLO), Peugeot 208 R5 +4:27,7
Slo. DP, generalno:
- Turk-Kacin (SLO), Hyundai i20 R5 50:48,1
- Peljhan-Čar (SLO), VW Polo RN4 +2:59,1
- Gassner jr.-Mayrhofer (NEM/AVT), Toyota GT86 R3 +3:02,8
- Puskadi-Godor (MAD), Škoda Fabia R5 +3:09,7
- Mlinar-Mlinar (SLO), Peugeot 208 R2 +3:20,1
- Štucin-Maver (SLO), Renault Clio R3 +3:54,4
- Čebron-Kačič (SLO), Mitsubishi Lancer EVO IX +4:13,4
- Zrinski-Vidmar (SLO), Peugeot 208 R5 +4:27,7
- Humar-Jereb (SLO), Renault Clio RS +5:40,6
- Miklavčič-Černigoj (SLO), Renault Clio RS +5:46,6
Slo. DP, divizija 1:
- Velkavrh-Velkavrh Gorenc, VW Polo 57:39,9
- Pivk-Rupnik, VW Polo +7,9
- Mrak-Plesničar, Suzuki Swift GTI +13,2
- Nagode-Kuštrin, MG ZR 105 +2:03,8
- Bratina-Bratina, Citroen AX GTI +3:06,7
Slo. DP, divizija 2:
- Gassner jun.-Mayrhofer, Toyota GT86 R3 53:50,9
- Mlinar-Mlinar, Peugeot 208 R2 +17,3
- Štucin-Maver, Renault Clio R3 +51,6
- Požar-Širca, Peugeot 208 R2 +3:17,7
- Medved-Šavelj, Peugeot 208 R2 +3:49,9
Slo. DP, divizija 3:
- Humar-Jereb, Renault Clio RS 56:28,7
- Miklavčič-Černigoj, Renault Clio RS +6,0
- Aubreht-Aubreht, Renault Clio RS +43,5
- Komel-Vončina, Opel Astra +46,6
- Bernik-Vihtelič, Renault Clio RS +1:23,8
Državni prvaki 2019:
- generalno: Rok Turk-Blanka Kacin, Hyundai i20 R5
- divizija 1: Rok Jerkič-Marko Stopar, MG ZR 105
- divizija 2: Tim Novak-Uroš Ocvirk, Opel Adam R2
- divizija 3: Vasja Miklavčič-Martin Černigoj, Renault Clio RS