Na reliju Nova Gorica se začenja drugi dirkaški dan. Na sporedu je šest hitrostnih preizkušenj, od tega tri različne. Skupna dolžina hitrostnih preizkušenj v soboto bo 73,5 kilometra.
Danes sledijo tudi novosti dirke. Med njimi je HP Korada, ki meri kar 17 kilometrov, čeprav trasa ni povsem nova, saj so jo tekmovalci po odsekih prevozili že v preteklih edicijah relija. Dirkači bodo letos prvič zavili tudi k našim zahodnim sosedom. Povezovalna etapa med servisno cono v Kromberku in štartom hitrostne preizkušnje Korada v naselju Slavče bo namreč potekala prek ozemlja Italije.
Dopoldanski del naj bi po napovedih potekal brez dežja, a odseki proge kljub temu ostajajo mokri. Popoldan pa sodeč po vremenski napovedi tekmovalce čakajo plohe.
Dodatne oteževalne okoliščine bo torej predstavljalo tudi nestanovitno vreme, ki se bo na različnih hitrostnih preizkušnjah lahko tudi močno razlikovalo, kar pa bi lahko pomenilo, da izbran tip pnevmatik za določeno traso na naslednji morda ne bo več najbolj optimalen.
»V Novo Gorico sem prišel, da se po daljšem premoru spet vrnem v dirkalnik in povrnem pravo zaupanje. Devet tednov od nesreče v Rimu nisem vozil, na tem reliju pa je zame vse povsem novo. Tako reli kot tudi avtomobil in ekipa. Čaka nas težek reli, ki ga lahko kroji tudi vreme. Trasa relija pa je zahtevna in zagotovo na ravni relijev za evropsko prvenstvo,« pred novim dnem pravi trenutno vodilni Mads Østberg (Citroen C3 Rally2).
Slovenski adut Rok Turk (Hyundai i20 Rally2) pa: »Vse hitrostne preizkušnje so podobne konfiguracije, nobena med njimi ne izstopa toliko, da bi lahko tam naredili večjo razliko. Vseeno pa preizkušnji Korada in Ročinj, še posebej ko ju bomo vozili prvič zjutraj, lahko pomenita še nekaj več. Motivacija pred relijem je seveda visoka. Prihod Madsa Ostberga je za vse nas spodbuda. Imamo nekaj prednosti, saj je stopil na naš teren, po drugi strani pa je to voznik, ki je z razlogom že toliko let v svetovnem prvenstvu.«
Po prvem dirkaškem dnevu sta se na sam vrh zavihtela prav Mads Østberg in romunski sovoznik Sergiu Itu. S sekundo in šestimi stotinkami zaostanka sledita Slovenca Rok Turk in Blanka Kacin, na tretjem mestu pa je lanskoletni zmagovalec Martin Laszlo s sovoznikom Viktorjem Banom (Škoda Fabia RS).
Med Slovenci je bil drugi najhitrejši Marko Grossi s sovoznico Taro Berlot (Hyundai i20 R5). Skupno sta bila četrta. V prvi deseterici pa so še slovenske posadke: Zrinski-Vidmar (Škoda Fabia Rally2), Kovačič-Bobič (Škoda Fabia Rally2), Klemenčič-Ošlaj (Škoda Fabia R5) in Škulj-Ocvirk (Opel Corsa Rally4). Slednja sta bila tudi najhitrejša med dvokolesno gnanimi dirkalniki.