Od leta 2010 Dacia ponuja tudi motorje, ki so prilagojeni za dve vrsti goriva – bencin in avtoplin. Do konca julija 2024 je znamka na vseh svojih trgih prodala že več kot milijon vozil na avtoplin. Od leta 2020 ima motor na dve vrsti goriva oznako ECO-G100.
Motor ECO-G100 ima v primerjavi z bencinsko različico boljše zmogljivosti (za 10 KM večjo moč in za 10 Nm večji navor) ob tem pa za približno 10 odstotkov manjši izpust CO2 v primerjavi z enakovrednim bencinskim motorjem. Ogljični odtis je tako zmanjšan, izpust drobnih sajastih delcev pa manjši za 90 odstotkov.
Motor ECO-G100 je torej preverjena tehnologija, ki jo Dacia ponuja že 14 let. Gre za tovarniško vgrajeno tehnologijo, ki sloni na strokovnem znanju Skupine Renault. Vgradnja sistema za avtoplin v vozila znamke Dacia poteka v tovarni. Motor je že od prve zasnove namenjen tudi uporabi avtoplina. Posoda za avtoplin je nameščena v prostor, ki je sicer namenjen rezervnemu kolesu in tako ne okrni prostornine posode za bencin in tudi ne prtljažnika. Vozila na avtoplin imajo, kot vsa druga vozila v ponudbi, tri leta oziroma do 100.000 kilometrov veljavno tovarniško garancijo.
Avtoplin je eno najcenejših pogonskih goriv na trgu, na primer, v Franciji je za do 40 odstotkov cenejši od 95-oktanskega neosvinčenega bencina. To pomeni, da prihranek pri porabi polne posode bencina tam lahko doseže do približno 40 evrov.
Vozilo z motorjem na dve vrsti goriva (bencin in avtoplin) lahko enako deluje tako na bencin kot na plin. Ima dve ločeni posodi za gorivo, vsaka ima prostornino približno 50 litrov. Delovanje je enostavno: preklop z bencina na avtoplin ali obratno je lahko ročno – s pritiskom na poseben gumb – ali samodejno, ko ob izpraznjeni posodi za plin preklopi na bencin.