Korejci pravijo, da predstavitev novega logotipa izkazuje Kiine ambicije, da postane vodilna znamka v mobilnosti prihodnosti, s spremembo skorajda vseh vidikov svojega poslovanja.

“Kiin novi logotip predstavlja znamkino predanost, da postane ikona sprememb in inovacij”, je dejal Ho Sung Song, generalni direktor in predsednik uprave tega najstarejšega korejskega avtomobilskega proizvajalca. “Avtomobilska industrija se trenutno sooča s hitro preobrazbo, ki jo Kia proaktivno sooblikuje in se prilagaja tem spremembam. Naš novi logotip predstavlja našo željo, da navdihujemo stranke, ko njihove potrebe po mobilnosti evoluirajo, in pa tudi naše zaposlene, da so kos vsem izzivom v tej hitro spreminjajoči se industriji.”

Kia med spektakularno predstavitvijo do novega Guinessovega rekorda z ‘največ droni, ki so hkrati izvedli ognjemet’
Novi logo je bil predstavljen v okviru pirotehničnega šova na nebu nad korejskim mestom Incheon. Kar 303 droni so izstrelili na stotine ognjemetov v sinhroniziranem umetniškem prikazu, s čimer so proslavili Kiin novi začetek. S tem so
postavili novi Guinnessov svetovni rekord z ‘največ brezpilotnimi letalniki, ki so sočasno izvedli ognjemet’.
Kia v prihodnje z novim sloganom Movement that inspires (Gibanje, ki navdihuje)
Poleg novega logotipa je Kia razkrila tudi novi globalni slogan Movement that inspires (slov. Gibanje, ki navdihuje), ki menja dosedanji slogan The Power to Surprise (Moč
presenečanja).

Podrobnosti o Kiini novi strategiji, ki zajema namen in filozofijo znamke ter njuno implementacijo v prihodnje Kiine modele, bodo predstavljene na digitalnem dogodku (New Kia Brand Showcase), ki bo potekal 15. januarja.
Lansiranje novega logotipa sledi Kiinemu Planu S, ki je bil v letu 2020 predstavljen kot dolgoročna poslovna strategija. Plan S predvideva, da Kia (poleg ostalih ciljev) postane vodilna na globalnem avtomobilskem trgu. Zato se bodo pri Kii osredotočili na povečanje priljubljenosti električnih vozil in predstavitev različnih mobilnostnih storitev, zasnovanih glede na potrebe in okuse posameznikov in lokalnih trgov.