Prodajni salon in servis osebnih in lahkih dostavnih vozil Mercedes-Benz Emil Frey Avtocenter Ljubljana sta dobila novo podobo. Posodobljena sta po konceptu MAR20X, ki predstavlja odziv na številne spremembe pri prodajnih in poprodajnih storitvah ter omogoča prilagoditev naraščajočim potrebam in pričakovanjem kupcev.

Nov koncept maloprodajnega modela je še en korak, ki ga Mercedes-Benz sprejema v skladu s svojim poslanstvom, da “ni le proizvajalec vozil, ampak inovativno tehnološko podjetje”.

Kaj uvedba novega koncepta MAR20X prinaša strankam?

Koncept MAR20X predstavlja odziv na korenite spremembe, ki jih prinašajo digitalna revolucija in spreminjajoče se zahteve strank, ter dopolnjuje razvojne usmeritve znamke. Zasnovan je z mislijo na vzpostavljanje dolgoročnih odnosov s strankami in povečanjem zvestobe blagovni znamki Mercedes-Benz. Združuje prijeten ambient, multimedijske elemente ter posodobljene (hitre) procese. Del novega salona je tudi prvi AMG performance center v regiji.

Model, ki ga vodijo stranke: bistvo koncepta MAR20X

Prilagojena arhitektura prodajnega salona, uporaba medijskih elementov in posodobljeni procesi se dopolnjujejo in ustvarjajo novo prodajno izkušnjo.

Arhitektura salona: razstavni salon predstavlja več kot le prodajno mesto – gre za ambient, v katerem se prepletata inovacija in estetika. Zasnovan je tako, da omogoča optimalno mesto za interakcijo z blagovno znamko in produkti.

Modularna zasnova prodajnega mesta: prodajno mesto temelji na modularni zasnovi, ki omogoča prilagajanje svetovalnih lokacij glede na želje in potrebe vsakega posameznega kupca, s ciljem zagotoviti popolno prilagodljivost v procesu svetovanja – bodisi da gre za prodajo vozil ali svetovanje glede storitev. 

Integracija medijskih elementov: vključevanje medijskih elementov v razstavnem prostoru igra ključno vlogo v novi maloprodajni izkušnji. Odpira nove možnosti za prodajne svetovalce in bolj podrobno razlago tehničnih vidikov vozil ter podpira pristop, osredotočen na stranko. S pomočjo mobilnih tehnologij je ustvarjen tekoč svetovalni proces, ki se začne že ob sprejemu stranke v salon in se nadaljuje vse do konfiguracije želenega vozila.

Proaktiven sprejem in hiter svetovalni postopek: proaktivna recepcija je namenjena temu, da se vsaka stranka počuti posebno in dobrodošlo, cilj pa je zagotoviti izjemno hitro svetovalno izkušnjo brez nepotrebnega čakanja. Vsako stranko ob prihodu sprejme Star Assistant, ki se osebno posveti njenim željam in potrebam, nato pa poskrbi za napotitev k ustrezni svetovalni osebi.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj