Z letom 2021 se Alpine Cars, Renault Sport Cars in Renault Sport Racing združujejo pod krovno znamko Alpine. Tako to postaja znamka, ki je namenjena športnim avtomobilom Skupine Renault.

Skupaj te dejavnosti znamki Alpine dajejo nove razsežnosti in ustvarjajo pogoje za avtomobilsko znamko »nove generacije«, ki bo lahko ustvarjala vrednost s ponudbo za zahtevne kupce.

Renault Sport Cars ima 300 zaposlenih, ki so mojstri za razvoj športnih avtomobilov. Za Skupino Renault so doslej razvili ikonične avtomobile, kot so bili R5 Turbo, Clio V6, Mégane RS Trophy in nova Alpine A110.

Renault Sport Racing in njegovo moštvo formule 1 ima 1.200 zaposlenih, med katerimi so mnogi vrhunski strokovnjaki za aerodinamiko, mehaniki in inženirji za pogonske sklope, ki razvijajo dirkalnike najvišjega razreda. Formula 1 je tudi izjemna trženjska osnova s pol milijarde navdušencev po vsem svetu, ki pomeni edinstveno priložnost za okrepitev ugleda in prepoznavnosti znamke Alpine na svetovni ravni.

Alpine se bo naslanjala tudi na obseg in sredstva Skupine Renault in Zveze RNM, njihove tehnologije, kot je na primer lastna konstrukcijska osnova za električna vozila Zveze, globalna industrijska navzočnost, svetovna distribucijska mreža in finančne storitve RCI. Jasen cilj je doseganje donosnosti od leta 2025 vključno z naložbami v avtomobilski šport.

Garaža Alpine s povsem električno gnanimi avtomobili

Nova organizacijska struktura, povečanje intenzivnosti sinergij s Skupino Renault in Zvezo ter sodelovanje z izbranimi partnerji bodo ključni za podporo načrta izdelkov znamke Alpine:

  • povsem električna športna kombi-limuzina segmenta B na konstrukcijski osnovi Zveze CMF-B EV, 
  • povsem električen športni križanec segmenta C na konstrukcijski osnovi Zveze CMF-EV in
  • povsem električen športni avtomobil, naslednik A110 razvit v sodelovanju z Lotusom.

Nadaljevanje tekmovanja

Alpine in Renault imata dolgo tekmovalno zgodovino in sta bila uspešna v različnih razredih, najsi bo formula 1, reli ali vzdržljivostne dirke. Formula 1 bo osrednji del strategije znamke v avtomobilskem športu.

Znamka, rojena iz tekmovanj in za tekmovanja

Alpine je leta 1955 ustanovil mladenič Jean Rédélé, ki je strastno ljubil avtomobilski šport. Svoje podjetje je poimenoval po svojem najljubšem dirkaškem igrišču: Alpah.

Podjetje je začelo nizati uspehe s pojavom izvirnega modela A110 leta 1962. Dotlej sta Alpine in Renault že tesno sodelovala, saj so avtomobile Alpine prodajali in vzdrževali v pooblaščeni mreži Renault. Na začetku sedemdesetih let je bila Alpine že član elite vrhunskega relija. Leta 1971 je Alpine prvikrat osvojila vsa tri mesta na zmagovalnem odru slovitega relija Monte Carlo. To je ponovila tudi leta 1973, v katerem je postala prva znamka, ki je osvojila svetovno prvenstvo konstruktorjev v reliju.

Vzporedno je rasla tudi prodaja avtomobilov Alpine. Leta 1969 je Alpine zgradila namensko tovarno v mestu Dieppe v Normandiji, v kateri danes izdelujejo novi model A110. Leta 1971 je stekla proizvodnja modela A310. Dve leti kasneje je Alpine kupila Skupina Renault. 

Alpine je svoj najbolj slaven športni uspeh dosegla leta 1978 z zmago v skupni uvrstitvi slovite dirke 24 ur Le Mansa. Tovarna je tudi v sedemdesetih in osemdesetih letih uvajala nove in inovativne avtomobile, med katerimi velja posebej omeniti A310 V6 in GTA. Alpine je proizvodnjo zaključila leta 1995. Leta 2017 je Alpine predstavila novi model A110, ki je zvest brezčasnim načelom izvirne A110, in je nemudoma požela uspeh med navdušenci in mnoga mednarodna priznanja.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj