Pred šestdesetimi leti, septembra 1963, je Carlo Abarth svetu predstavil model Fiat-Abarth 595. Zasnovan je bil na osnovi uspešnega modela Fiat 500D iz leta 1961, ime pa je dobil po prostornini motorja, povečani zaradi dodelave valjev in batov ter popolnoma novih materialov.

Od Fiata 500D se je na zunaj razlikoval po privlačni sprednji perforirani maski tipa 850TC, bleščečem kovinskem napisu “Fiat Abarth 595” na zadnjem in sprednjem delu vozila, ter napisu “World Champion” na desni strani, ki je nakazoval na številne rekorde, ki so jih dosegle stvaritve, izdelane v delavnicah Officine di Corso Marche.

Tekmovalni duh modela sta še dodatno poudarjala velika aluminijasta posoda za olje, nameščena pod zadnji del vozila in športni izpušni sistem “Record Monza”. Rezultat je bil majhen, drzen in glasen avtomobil, ki je imel 30 % več moči kot prvotna različica, 20 kW (27 KM) pri 5.000 vrtljajih na minuto in je dosegel največjo hitrost 120 kilometrov na uro

Mesec dni kasneje, 31. oktobra 1963, je bil na avtomobilskem salonu v Torinu javnosti predstavljen model 595. Abarth, poslovnež in velik avtomobilski strokovnjak, se je odločil, da bo izstopal iz množice in obiskovalcem torinskega sejmišča ponujal kupone za testno vožnjo novega modela. Ta poteza je bila tako uspešna, da je Carlo Abarth izjavil, da bo kmalu izdelanih prvih 1.000 avtomobilov Fiat-Abarth 595, namenjenih za dirke. 

Kot nadgradnjo modela 595, je Carlo Abarth marca 1964 na avtomobilskem salonu v Ženevi predstavil Fiat-Abarth 695. Sledil je konceptu tehnične nadgradnje, ki je kmalu postal ikona Abarthovega sloga. Pozneje je s kompleti za povečanje zmogljivosti avtomobilov masovne proizvodnje omogočil, da so se glavne izboljšave Abartha prenesle na serijske avtomobile znamke Fiat.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj