Foto: Amy Shore, Porsche
Svetovno znani trgovec s klasičnimi avtomobili Simon Kidston, ki se je rodil v Združenem kraljestvu in odraščal v Italiji, že več kot 35 let prodaja klasične avtomobile. Odkril in prodal je najredkejša klasična vozila na svetu, vključno z najdražjim avtomobilom, ki je bil kdajkoli prodan. Vendar pa obstaja en avto, ki ga nikoli ne bo prodal.
Kidston pravi, da ima zelo poseben odnos s Porschejevimi športnimi avtomobili, predvsem z modelom 911 Carrera RS 2.7.
Strokovno znanje in strast
Kidstonova pot se je začela pri 21 letih, ko je leta 1988 dobil priložnost za delo v dražbeni hiši Coys of Kensington. »Ko nisem dobil odgovora na prošnjo, je moj bratranec posredoval in priporočil, naj me vzamejo. To je delovalo.« Trimesecno preizkusno obdobje se je spremenilo v osem let v svetu dražb klasičnih avtomobilov. Po delu v dražbenih hišah Brooks (kasneje Bonhams) je leta 2006 ustanovil lastno podjetje Kidston SA v Ženevi, s katerim je postal eden vodilnih mednarodnih trgovcev z redkimi klasičnimi vozili.
Najdražji avtomobil v zgodovini
Pri 57 letih Kidston danes deluje kot posrednik in svetovalec za klasične avtomobile. Bil je ključni del številnih legendarnih dražb, vključno z nakupom Mercedes-Benza 300 SLR za 135 milijonov evrov, najdražjega avtomobila doslej, na dražbi Sotheby’s leta 2022.
Kljub temu pa ostajajo Porschejevi avtomobili njegova osebna strast. Eden od nepozabnih trenutkov je bila dražba kolekcije Porschejev Vaseka Polaka, ki je vključevala dva prototipa Porscheja 959 in Porscheja 917 K, zmagovalca dirke v Sebringu leta 1971.
911 Carrera RS 2.7 – del družine
Med vsemi avtomobili pa je zanj najpomembnejši Porsche 911 Carrera RS 2.7 iz leta 1973 v barvi Signal Yellow. Ta Touring različica, ki jo je njegov oče naročil kot novo, je bila prvi Porsche v Kidstonovem življenju.
»Leta 1985 sva se z očetom z RS-om peljala po nemški avtocesti na servis v Zuffenhausen. Nikoli prej nisem šel tako hitro v nobenem avtu,« se spominja. Avtomobil je leta 1996 podedoval po očetovi smrti in ga uporabil tudi za prevoz očetovih pepelnih ostankov na zadnje počivališče v Walesu. Avto je postal tudi del pomembnih življenjskih prelomnic, kot je bila njegova poroka in prvi avtomobil njegovega sina.
Danes ima avtomobil 112.000 kilometrov in je parkiran v Angliji. »Ta avto je del zgodovine moje družine. Je avto, s katerim sem odraščal, in upam, da ga bodo moji otroci obdržali za vedno.«