Prva generacija Minija je bila javnosti predstavljena leta 1959 – torej v času krize naftnih derivatov. To je bil razlog, da je Mini moral izpolnjevati dva zelo preprosta pogoja: imeti prostor za štiri osebe s prtljago in biti varčen. To je imela v mislih tudi ekipa, ki je v sklopu projekta Recharged vzela originalnega Minija in klasičen motor nadomestila z električnim.
Predvsem prvi Mini je tisti, ki je vozniku nudil občutek vožnje, ki ga danes marsikdo primerja z občutkom vožnje go-karta. Ta adut so se v ekipi potrudili obdržati, zato so zamenjali le tiste dele, ki so bili ključni za elektrifikacijo. Vsak predelan Mini prejme tudi posodobljeno, a v klasičnem stilu oblikovano instrumentno ploščo, ki prikazuje temperaturo, izbiro prestave, hitrost in doseg.
V predelanega starodobnika so namestili elektromotor, ki razpolaga z močjo 90 kW (121 KM) in malčku omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v približno devetih sekundah. Polnjenje baterije je mogoče z močjo do 6,6 kW, ko je napolnjena pa naj bi omogočala do 160 km dosega.
Ob tem še pri znamki poudarjajo, da se originalni pogonski sklopi ob predelavi označijo in skrbno spravijo, tako se lahko ponovno uporabijo ob morebitni naknadni predelavi nazaj v klasično obliko.