Tehnologija, ki izboljša delovanje menjalnika pri hibridih, je nared za množično proizvodnjo
Kiina nova hibridna vozila bodo dobila novo tehnologijo aktivnega prestavljanja (Active Shift Control – ASC).
Inovacija, razvita skupaj s sestrskim Hyundaijem, optimizira prestavno učinkovitost s spremljanjem prestavljanja 500-krat na sekundo, kar naj bi omogočalo natančno prilagajanje za hitrejše prestavljanje.
Nova tehnologija bo najprej na voljo pri Kiinih novih hibridnih modelih.
Nadzor aktivnega prestavljanja skrajša čas prestavljanja za 30%, nudi bolj zabavno vožnjo in zmanjša porabo goriva
ASC uporablja novi software logike krmiljenja hibridne krmilne enote (HCU – Hybrid Control Unit), ki nato nadzira elektro motor zaradi uskladitve hitrosti vrtljajev motorja in menjalnika, da se zmanjša prestavni čas za 30%. Tehnologija prav tako omogoča bolj uglajeno prestavljanje, ob hitrejšem prestavljanju.
Inovacija: lasten razvoj krmilne logike uporabne za elektro motorje
Običajna hibridna vozila ne uporabljajo pretvornikov navora za zmanjšanje porabe goriva – pretvorniki navora tradicionalno izgubljajo energijo med samim prestavljanjem. Čeprav se ponašajo z nizko porabo, prestavni sistemi hibridnih vozil pogosto počasneje prestavljajo, če morajo zagotavljati uglajeno delovanje.
Tehnologija ASC omogoča elektro motorju hibridnega vozila, da tudi prevzame nadzor nad prestavljanjem z uporabo novega softwara logike krmiljenja hibridne krmilne enote (HCU), da zmanjša vpliv počasnejšega prestavljanja. HCU spremlja vrtilno hitrost menjalnika 500-krat na sekundo s senzorjem nameščenim na elektromotorju ter hitro sinhronizira vrtilno hitrost menjalnika s številom obratov motorja.
S sinhronizacijo se čas prestavljanja skrajša za 30%, s 500 ms na 350 ms. To ne le izboljša pospešek in zmanjša porabo goriva hibridnega vozila, temveč tudi izboljša vzdržljivost menjalnika z zmanjševanjem trenja med prestavljanjem.