Sebastien Petit in njegov dirkalnik Norma M20FC predstavljata najbolj vrhunsko kombinacijo dirkača in dirkalnika, ki so ji bili ljubitelji avtomobilskega športa doslej priča na GHD Lučine. Kombinacija je bila tako dobra, da je ob zanesljivi zmagi na dirki “zadostovala” tudi za nov, krepko izboljšan rekord tekmovalne proge.

Slednji odslej znaša 1:56,436, kar je za skoraj 3 sekunde boljši čas od rekorda Federica Liberja iz lanske sezone. Liber, odlični italijanski voznik v prototipu Gloria C8P EVO, je tudi letos veljal za Petitovega prvega izzivalca, kljub temu, da je njegov dirkalnik znatno šibkejši. A štirikratnemu zmagovalcu GHD Lučine se tokrat ni izšlo, saj je dirko končal z nesrečo v prvi nedeljski vožnji.

Drugo mesto na dirki evropskega pokala je tako naposled osvojil Čeh Vaclav Janik (Norma M20F), tretje pa Avstrijec Hermann Waldy (formula Tatuus Master). Ker Janik tretje vožnje (ta ni bila obvezna za točke evropskega pokala) ni odpeljal, je Waldy v skupni razvrstitvi dirke tako napredoval na drugo mesto, tretjega pa se je veselil moštveni kolega Liberja, Italijan Mirko Venturato (Gloria C8P).

V konkurenci turnih dirkalnikov je bil pričakovano daleč najhitrejši avstrijski prvak Karl Schagerl (VW Golf TFSI-R), ki je v prvi nedeljski vožnji tudi postavil nov rekord v konkurenci tovrstnih dirkalnikov. Svoj dosežek izpred dveh sezon je izboljšal za skoraj sekundo in pol. Nova rekordna znamka sedaj znaša 2:09,039.

Med turnimi avtomobili sta bila tudi drugi in tretji najhitrejši dirkača avstrijskega prvenstva – Diethard Sternad (Alfa Romeo 156 ST) in Hermann Blasl (Opel C-Kadett). Zagotovo bi štrene pri vrhu mešala tudi Milan Bubnič (do Lučin vodilni v slovenskem DP) ter Matej Grudnik (zmagovalec GHD Gorjanci), a domača asa na Lučinah nista nastopila.

Tako je bil boj za zmago v generalni razvrstitvi slovenskega DP povsem odprt. Odsotnost favoritov je odlično izkoristil Janko Čebron (Mitsubishi Lancer EVO IX), nekdanji državni prvak divizije 1, ki je na GHD Lučine zabeležil svojo krstno zmago. Čebron je slavil pred Alešem Prekom (Honda Civic Type R) na drugem in Matevžem Čudnom (Renault Clio RS) na tretjem mestu.

Čuden se je s tretjim mestom na GHD Lučine v točkovanju generalne razvrstitve izenačil z Milanom Bubničem (oba 75 točk). Tesno jima sledi tudi Prek, ki ima 69 točk, kar do konca sezone (sledijo še 3 dirke) obeta razburljiv troboj.

V diviziji 1, kjer je tokrat nastopilo kar 20 dirkačev, so bili gledalci priča napetemu obračunu Francija Likoviča (MG ZR 105) in Aleksandra Buha (Peugeot 205). Slednjemu je v zadnji nedeljski vožnji uspel preobrat in zmaga z zgolj desetinko prednosti! Tretje mesto je zasedel Matej Oblak (MG ZR 105). V točkovanju divizije 1 vodi Likovič z zgolj 3 točkami naskoka pred Oblakom.

Dirko divizije 2 je zanesljivo dobil Matevž Čuden, ki je z novo zmago že tri dirke pred koncem ubranil naslov državnega prvaka. Tokrat mu je bil še najbližje Primož Kostajnšek, a dirkač v Škodi Octavii je zaostal že več kot pol minute. Tretji je bil Darko Vončina (Opel Astra). V skupnem seštevku trenutno drugo mesto zaseda Patrik Ruzzier (na Lučinah prvič z novim dirkalnikom – Fiat Puntom), tretje pa Miha Fabijan (Renault Clio RS).

V diviziji 3 (prototipi – tudi E2SH – in formule) je GHD Lučine kot edini uspešno zaključil Sandi Sedej (Škoda Fabia). Vladimir Stankovič (Norma M20F) in Grega Ivič (Renault Alpa FR94) sta tokrat odstopila.

Pokalno prvenstvo divizije 4 je tokrat pripadlo Janku Čebronu pred Alešem Prekom, tretje mesto pa je zasedel Denis Žbogar (Citroen DS3 R3T). V točkovanju zanesljivo vodi Prek pred Petrom Marcem, ki je v prvi vožnji nedeljske dirke tokrat zaradi nesreče izgubil precej časa in bil naposled zgolj šesti.

Zanimivo je bilo tudi v dirki pokalnih Twingov. Zmago je slavil Urban Jelovčan pred Matejem Vončino in Maticem Peternelom. V boju za stopničke je do zadnje vožnje dobro kazalo tudi Matteu Jaketiču, ki ga je naposled izdala tehnika. V točkovanju je vodstvo ohranila Špela Brezic, ki vodi z 10 točkami naskoka pred Jelovčanom.

Tretja (zadnja) letošnja gorska dirka na slovenskih tleh sledi v Ilirski Bistrici zadnji avgustovski, oziroma prvi septembrski vikend.

Rekordi proge:

3,9 km, trojna šikana:

Absolutno:
2019: 1:56,436 – Sebastien Petit (FRA), Norma M20FC
2019: 1:58,326 – Sebastien Petit (FRA), Norma M20FC
2018: 1:59,397 – Federico Liber (ITA), Gloria C8P EVO
2016: 2:01,30 – Vaclav Janik (CZE), Norma M20FC
2015: 2:03,98 – Federico Liber (ITA), Gloria C8F

Turni avtomobili:
2019: 2:09,034 – Karl Schagerl (AUT), VW Golf II TFSI-R
2017: 2:10,424 – Karl Schagerl (AUT), VW Golf II TFSI-R
2016: 2:13,17 
– Ronnie Bratschi (CH), Mitsubishi Lancer EVO VIII

2015: 2:13,55 – Ronnie Bratschi (CH), Mitsubishi Lancer EVO VIII


Dosedanji zmagovalci:

2019: Sebastien Petit (FRA), Norma M20FC
2018: Federico Liber (ITA), Gloria C8P EVO
2017: Federico Liber (ITA), Gloria C8P EVO
2016: Vaclav Janik (CZE), Norma M20FC
2015: Federico Liber (ITA), Gloria C8F
2014: Tiziano Riva (CH), Reynard 92D
2013: Federico Liber (ITA), Gloria C8F
2012: Denny Zardo (ITA), Lola Zytek B99
2011: Milan Svoboda (CZE), Lola T96/50
2010: Vladimir Stankovič (SVN), Reynard KL1
2009: Vladimir Stankovič (SVN), Reynard KL1

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here