Obujeni model Ford Capri je po skoraj štirih desetletjih od predhodnika na poti k prvim kupcem na izbranih trgih. Prvi električni športni kupeji so tako zapustili Fordov center za električna vozila v Kölnu in potujejo k trgovcem po Evropi.

Capri bo ponujal funkcije, kot so vstop in zagon brez ključa, voznikov sedež s funkcijo masaže, ogrevana sprednja sedeža in ogrevan volan. Opcijsko bodo na voljo tudi matrični žarometi, zvočni sistem B&O z 10 zvočniki in 20-palčna platišča.

Pogonski sklop z 210 kW (286 KM) in pogonom na zadnji kolesi bo po Fordovih predvidevanjih najbolj priljubljena izbira. Njegova baterija s podaljšanim dosegom omogoča vožnjo z enim polnjenjem na razdalji do 627 km po standardu WLTP.

Vozniku Caprija bodo pomagali asistenčni sistemi, ki uporabljajo 12 ultrazvočnih senzorjev, pet kamer in tri radarje. V notranjosti so tudi 37 cm (14,6”) pomični zaslon na dotik17-litrski predal MegaConsole pod sprednjim naslonom za roke, v katerega je mogoče spraviti tri 1,5-litrske steklenice s pijačo, in več kot 570 litrov prtljažnega prostora.

Nove električne Caprije izdelujejo v Fordovi tovarni v Kölnu po 2 milijardi dolarjev (1,83 milijarde evrov) vredni naložbi, s katero so tovarno spremenili v najsodobnejši center za električna vozila.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj