Q4 e-tron in Q4 Sportback e-tron sta prva kompaktna električna SUV-ja znamke Audi. Njun glavni adut bo pametna tehnologija.

Posebnost žarometov je možnost izbiranja med štirimi različnimi grafikami svetlobnega LED podpisa.

V notranjosti kraljuje nov volan z neprekinjenimi površinami na dotik, prek katerih voznik krmili digitalni kombinirani inštrument. Infotainment sistem in navigacija se primarno upravljata prek osrednjega zaslona na dotik, ki bo proti koncu leta na voljo tudi v največji 11,6-palčni različici.

Volanski obroč je povsem nov.

Opcijsko sta novinca opremljena s projicirnim zaslonom s tehnologijo obogatene resničnosti. Napotke nekaterih asistenčnih sistemov in navigacijske simbole ustrezno projicira v resnični zunanji svet, tako da so v vidnem polju voznika. Dinamično se projicirajo na večjo površino. Zdi se, da virtualno lebdijo na razdalji približno 10 metrov ali več od voznika.

Ponudba vključuje dve izvedbi baterije in tri pogonske različice.

Kompaktna baterija za Q4 35 e-tron ponuja 52 kWh neto energijske vsebnosti (55 kWh bruto), pri veliki bateriji v modelih Q4 40 e-tron, Q4 45 e-tron quattro in Q4 50 e-tron quattro to ustreza 77 oz. 82 kWh.

Vrh ponudbe predstavlja različica 50 quattro.

Pri Q4 35 e-tron in pri Q4 40 e-tron električni motor poganja zadnjo premo in razvije moč 125 kW (170 KM) oz. 150 kW (204 KM).

Zmogljivejši motor Q4 45 e-tron quattro in najzmogljivejši motor Q4 50 e-tron quattro uporabljata dva elektromotorja za električni štirikolesni pogon. Ta dva pri različici Q4 45 e-tron quattro poskrbita za maksimalno moč 195 kW (265 KM) – dovolj za pospešek od 0 do 100 km/h v 6,9 sekunde in največjo hitrost 180 km/h, ki je elektronsko omejena ter pri različici Q4 50 e-tron quattro za maksimalno moč 220 kW (299 KM) – pospešek od 0 do 100 km/h v 6,2 sekunde in največjo hitrost 180 km/h, ki je tudi elektronsko omejena.

Zaradi učinkovitosti je motor na sprednji premi aktiven samo, ko je potrebna visoka zmogljivost ali močan oprijem.

Pomemben dejavnik energijsko varčne vožnje je tudi inteligentna rekuperacija, ki med drugim vključuje podatke o navigaciji in topografiji. K večji učinkovitosti lahko pripomore tudi toplotna črpalka, ki je opcijska.

Q4 40 e-tron bo z napolnjeno baterijo po tovarniških podatkih prevozil do 520 kilometrov (WLTP).

Pri manjši bateriji je polnjenje z izmeničnim tokom mogoče do moči 7,4 kW in do 100 kW z enosmernim tokom. Velika baterija standardno omogoča do 11 kW moči pri izmeničnem toku in do 125 kW pri polnjenju z enosmernim tokom.

Prtljažnik je razmeroma zajetnih mer.

Q4 e-tron ima prostornino prtljažnika od 520 do 1.490 litrov (odvisno od položaja naslonjal zadnjih sedežev), medtem ko ima Sportback pod električnim pokrovom prtljažnika na voljo od 535 do 1.460 litrov prostora. Oba modela lahko vlečeta priklopna vozila s težo do 1.000 kilogramov (z zavorami, pri vzponu do 12 %), izvedbe quattro pa tudi do 1.200 kilogramov.

Na voljo je nastavljivo podvozje.

Po želji lahko Audi vse izvedbe dobavi s športnim podvozjem, ki karoserijo zniža za 15 milimetrov. Poleg tega sta na voljo tudi sistem Audi drive select z različnimi voznimi profili in progresivno krmiljenje, ki se s povečevanjem zasuka volana odziva vedno bolj neposredno.

Opcijski asistenčni sistemi so, tako kot številne druge funkcije opreme, razdeljeni v pakete.

Asistenčni sistemi vključujejo predvidljivo asistenco za učinkovitost, ki podpira prediktiven in čim varčnejši način vožnje. Vrhunec predstavlja prilagodljiva asistenca za vožnjo, ki voznika z vzdolžnim in prečnim vodenjem podpira v vseh območjih hitrosti.

Na začetku prodaje sta na voljo tudi dve posebni različici.

V Sloveniji se cene začnejo pri 46.450 EUR za Q4 35 e-tron, Sportback je lahko v vseh izvedbah vaš za dodatnih 2.000 EUR.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here