Škoda se je s svojim najmanjšim modelom podala na čedalje bolj nagneteno bojišče mestnih električnih vozil. Pri CITIGOe iV so motor z notranjim izgorevanjem zamenjali za elektromotor in tank za gorivo z razmeroma veliko baterijo.

Brnenje bencinskih motorjev bo torej zamenjala tišina elektromotorja z močjo 60 kW oziroma 80 konjskih moči, kar je 7 konjskih moči več, kot jih ima najmočnejši bencinski agregat v obstoječem modelu. Največja prednost elektromotorja je 210 Nm navora v primerjavi s 95 Nm navora pri bencinskem agregatu. To mu omogoča pospešiti do 100 km/h v 12.5 sekundah. Najvišjo hitrost bo imel pri 130 km/h.

V primerjavi z litrskim MPI motorjem je elektromotor bolj kompakten, tehta pa približno enako. Sam elektromotor tehta 54 kilogramov, skupaj z menjalnikom pa 70.4 kilograme. 36.8 kWh baterija, ki tehta 248 kilogramov se nahaja na dnu vozila ter pod drugo vrsto sedežev.

Učinkovitost in doseg je odvisen od načina vožnje, vendar je v povprečju poraba med 12 in 15 kWh na 100 kilometrov, kar vam omogoča prevoziti 265 kilometrov z eno baterijo po WLTP ciklu. S hitro polnilnico boste baterijo do 80% kapacitete napolnili v eni uri, na navadni domači vtičnici pa v 4 urah. Za polno baterijo na domači vtičnici boste čakali približno 5 ur in pol.

Na površju je električen CITIGO skoraj identičen navadnemu. Manjka mu izpušna cev, maska motorja je zaprta, logotip na zadku pa je zamenjan z napisom ŠKODA. V notranjosti boste poleg standardnih merilnikov našli tudi indikator baterije in dosega vozila. Pridobil je tudi električno nastavljiva sprednja stranska stekla, pomočnika za ohranjanje na voznem pasu in sistem za povezavo z vašim pametnim telefonom. V prtljažnem prostoru je še vedno 250 litrov prostornine, ki se poveča na 923 litrov ob podrtih zadnjih sedežih.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here