V izvedenkah ID. Buzz in ID. Buzz Cargo je razkrit Volkswagnov najnovejši električni model, ki se poklanja zimzeleni legendi T1 – kombiju, ki je mnogim na cesti pričaral obilo lepih trenutkov in še danes velja za vozilo za ustvarjanje spominov, iskanje svobode ter vozilo, v katerem se čas upočasni. Bo novinec še dodatno oplemenitil nostalgično vrednost starega mačka?

ID. Buzz se oblikovno poklanja originalnemu Bulliju, pri tem pa uvaja nove tehnologije.

Novinec je zasnovan na platformi MEB, oblikovno pa se želi s pridihom sodobnega dizajna približati Bulliju T1. V dolžino meri 4,7 metra, v višino 1,9 metra, s širino slabih dveh metrov pa je za osem centimetrov širši od trenutno aktualnega modela T6.1.

Pri novodobni upodobitvi ikone je v ospredju predvsem “eko” zasnova. Poleg električnega pogona je tudi kabina večinoma sestavljena iz recikliranih materialov. Gre namreč za prvi Volkswagnov model, v katerem ne najdemo pravega usnja ali katerega drugega materiala živalskega izvora. Njegova glavna aduta sta tehnologija in prostornost – potniška izvedenka lahko poleg petih potnikov sprejme še za 1.121 litrov prtljage, tovorna različica pa za prvo vrsto sedežev (lahko sta dva ali trije) odpira “luknjo” prostornine 3,9 m3 (za dve europaleti).

Kabina je oblikovana po vzoru ostalih članov Volkswagnove družine ID.

Novinec želi zagotavljati tudi visok nivo varnosti in povezljivosti. Vredno je izpostaviti sistem Car2X, ki je del serijske opreme. Ta uporablja signale drugih vozil in prometne infrastrukture za odkrivanje nevarnosti v realnem času. Pri obeh različicah je serijski tudi sistem proti naletu, pri potniški različici pa pod standardno opremo spada še sistem za ohranjanje voznega pasu.

Za pogon skrbi elektromotor na zadnji osi z močjo 150 kW (202 KM), ki deluje skupaj z baterijo kapacitete 77 kWh. Na hitri polnilnici bo polnjenje potekalo z močjo do 170 kW. Tako se bo v idealnem primeru baterija od pet do 80 % napolnila v pol ure. Čeprav pri proizvajalcu še niso postregli s podatki o dosegu, so dali vedeti, da so poskrbeli za optimalno porabo tudi na področju aerodinamike. ID. Buzz dosega koeficient zračnega upora vrednosti 0,29.

Novega Bullija lahko v Sloveniji pričakujemo jeseni, cene pa zaenkrat ostajajo neznanka.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj