Renault je predstavil novega SUV-ja, ki nosi ime Austral. Gre za model, ki bo zamenjal odhajajoči model Kadjar. To je prvi Renaultov avtomobil, zasnovan na konstrukcijski osnovi CMF-CD, ki je tretja generacija v okviru Zveze.

Pogonsko paleto tvorijo hibriden pogonski sklop “e-tech” ter dva blago hibridna pogonska sklopa z napetostjo 48 V oziroma 12 V.

Australa bodo poganjali najnovejša generacija sistema “e-tech hybrid” z napetostjo 400 V in do 146 kW (200 KM) moči ter dva bencinska motorja v izvedbi blagega hibrida, “mild hybrid advanced” z močjo 96 kW (130 KM) in napetostjo 48V (ta na začetku ne bo na voljo v Sloveniji) ter “mild hybrid” z močjo 103 kW (140 KM) ali 118 kW (160 KM) z napetostjo 12 V.

Klasični hibridni pogonski sklop ima 1,2-litrski bencinski trivaljnik s turbo polnilnikom kombiniran z elektromotorjem, 400-voltni litij-ionski akumulator z zmogljivostjo 1,7 kWh in pameten sekvenčni menjalnik brez sklopke z več načini delovanja. Enako kot s prejšnjo generacijo pogonskih sklopov avtomobil vedno speljuje na električen pogon.

Pogonski sklop “mild hybrid advanced” naj bi služil kot prava alternativa dizelskemu motorju. Združuje 1,2-litrski bencinski turbo trivaljnik, litij-ionski akumulator z napetostjo 48 V in alternator-zaganjalnik.

Pogonski sklop “mild hybrid” je osnovna raven hibridnega pogona novega Australa in uporablja 1,3-litrski bencinski turbo štirivaljnik, ki je že na voljo v več drugih Renaultovih modelih. Ta motor je bil razvit v sodelovanju z Daimlerjem, ima aletrnator-zaganjalnik in litij-ionski akumulator z napetostjo 12 V. V kombinaciji z neskončnostopenjskim menjalnikom je na voljo z močjo 103 kW (140 KM) ali 118 kW (160 KM), z ročnim menjalnikom pa z močjo 103 kW (140 KM).

Na voljo so matrični LED žarometi.

Austral bo imel vgrajene Renaultove najsodobnejše tehnologije, od katerih je najpomembnejših 32 asistenčnih sistemov za vožnjo. Med njimi je najzanimivejši sistem “active driver assist”, ki vključuje aktiven regulator hitrosti s sistemom “stop & go”, sistem ohranjanja voznega pasu, podatke o lokaciji avtomobila in kartografijo, da se avtomobil lahko prilagaja cestnim razmeram.

Velik zaslon “openR” ima vgrajeno multimedijsko napravo z Googlovimi storitvami in aplikacijami. Gre za navigacijo z Google Maps, pomočnika z glasovnim upravljanjem Google Assistant in katalog aplikacij Google Play. Projekcija na vetrobranskem steklu pred voznikom ima diagonalo skoraj 24 cm.

Pri Renaultu pravijo, da zaradi samodejnega uravnavanja osvetljenosti zaslona pred voznikom in njegove majhne odsevnosti njegove površine tradicionalni senčnik nad instrumentno ploščo ni potreben.

Austral ima, glede na različico, v razmerju 2/3 – 1/3 deljivo in zložljivo zadnjo klop, katere dela sta vsak zase vzdolžno pomična za 16 centimetrov. Prtljažnik ima v različicah z blago hibridnim pogonskim sklopom prostornino 500 litrov. Ob zloženih zadnjih sedežih se prostornina poveča vse do 1.525 litrov.

Austral je prvi Renaultov avtomobil, ki bo imel v ponudbi novo različico Esprit Alpine športnega videza. Navdih za ta paket opreme daje znamka Alpine. Ta prinaša različne vizualne priboljške zunaj in znotraj.

Podvozje novega Australa ima dve izvedenki: zadnjo premo s torzijskim drogom za različice s krmiljenjem samo prednjih koles ali večvodilsko zadnjo premo s sistemom “4control advanced” za krmiljenje vseh štirih koles. Različica s krmiljenjem vseh štirih koles ima obračalni krog s premerom 10,1 metra.

Začetek prodaje novinca v Sloveniji je planiran v oktobru.

2 KOMENTARJI

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj