Po treh letih Hyundai predstavlja osveženo podobo svojega najmanjšega modela i10. Poleg vizualnih sprememb so tu tudi naprednejše tehnologije, s katero se malček približa svojim “bratom” višjega segmenta.

I10 je po prenovi ostrejšega videza. Čeprav prenova modelu ni prinesla drastičnih sprememb, mu zagotavlja večjo prepoznavnost na cesti in skladnost z Hyundaijevimi oblikovalskimi smernicami.

Spremembe videza so minimalne.

Spremembe videza so minimalne

Sprednje LED dnevne luči so še vedno integrirane v masko, a je njihova oblika posodobljena. Prav tako so na novo zasnovane tudi zadnje luči in 15-palčna platišča, sicer pa so spremembe praktično neopazne – ob tem moramo upoštevati, da je i10 že leta 2019, ko je bila predstavljena tretja generacija, veljal za enega bolj karizmatičnih malčkov.

Na kakšen preizkus smo postavili Hyundaija i10 v uredništvu Avtoportreta? Poglej spodnji posnetek:

Bistvo prenove je v notranjosti

Bistvo osvežitve se skriva v kabini. Nova je modra ambientalna osvetlitev, nivo udobja je po besedah predstavnikov višji, tehnologije pa sodobnejše. Po prenovi i10 še vedno omogoča povezljivost s pomočjo funkcij Apple CarPlay in Android Auto, opremljen pa je tudi z USB-C priključki. Za premik v koraku s časom bodo poskrbele posodobitve, ki se lahko nameščajo preko oblaka (over the air). Odslej je serijska tudi 4,2-palčna digitalna instrumentna plošča, 8-palčni osrednji zaslon pa ostaja nespremenjen.

Na področju varnosti izpostavljamo, da se malček ponaša s sistemom za zadrževanje vozila znotraj voznega pasu ter sistemom za preprečevanje trka, ki sedaj poleg pešcev zaznava tudi kolesarje.

Kabina zagotavlja boljšo povezljivost in varnost.

Še vedno prisotnost različice N Line in odsotnost elektrificiranih pogonskih sklopov

V ponudbi ostaja tudi »športna« različica N Line, ki s športnimi dodatki in 16-palčnimi platišči zagotavlja bolj dinamičen videz.

Sprememb v paleti pogonskih sklopov ni – i10 se torej od bencinskih motorjev zaenkrat ne poslavlja. Še vedno so tako na voljo litrski bencinski trivaljnik z močjo 49 kW (67 KM), 1,2-litrski štirivaljnik z močjo 62 kW (84 KM) in turbinski 1,0 T-GDI, ki ga najdemo v različici N Line in premore 74 kW (100 KM).

V evropske prodajne salone prihaja predvidoma v drugi polovici letošnjega leta.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here