BMW je z zornega kota zunanjega opazovalca videti kot ena izmed avtomobilskih znamk, ki zelo jasno in odločno odgovarja na spremembe v svoji industriji. Iz klasičnega avtomobilskega proizvajalca se bavarski velikan spreminja v tehnološko podjetje, oziroma premium ponudnika izkušnje mobilnosti.

Pri BMW-ju želijo tako v ospredje postaviti svoje stranke in jih “razvajati” z najrazličnejšimi sladkorčki tehnološke narave, ki bodo prihranili njihov čas in denar. Eden izmed korakov, ki ga bodo lastniki in uporabniki BMW-jevih vozil verjetno pozdravili, je posebej njim namenjen nov spletni portal.
Stranka si na portalu ustvari svoj Connected Drive račun in vnese svoje vozilo. Vsa vozila od marca 2019 vsebujejo vsaj osnovne storitve, slednje pa lahko nadgradimo tudi s storitvami na daljavo.
Primer predstavlja aplikacija “Send to car”. Z njeno pomočjo v sistem v vozilu pošljemo želeno pot, ki jo centralna konzola prednastavi. S shemo Connected+ aplikacija dobi še več funkionalnosti. Prepozna namreč koliko goriva moramo dotočiti, lahko pa tudi v realnem času obveščamo druge (npr. znance, družino …) o statusu naše poti. Avtomobil tako samodejno posodablja čas predvidenega prihoda na cilj in sproti obvešča.
Del novih storitev je tudi pametna navigacija “od vrat do vrat”, ki nas obvešča, kdaj moramo oditi od doma, da pravočasno pridemo do avta in parkiramo po prihodu na cilj. Seveda navigacija v realnem času nudi tudi informacije o prometu.
Dodajmo še storitev BMW Concierge, ki omogoča, da se s klikom na gumb povežemo z BMW-jevim klicnim centrom.
Novosti sledijo tudi v poprodaji. Stranka se bo lahko kar prek spleta naročila na servis, ko bo svoj termin rezervirala prek aplikacije. Serviser bo že pred tem imel vse potrebne podatke o vozilu za pripravo na servis. V primeru morebitnih težav bo serviser kar z videokomunikacijo sporočil, kaj je z vozilom narobe.

BMW torej z velikimi koraki stopa na pot digitalizacije, da bi strankam ponudil čim bolj učinkovite in zanje neobremenjujoče storitve. A pri tem ne pozablja na pregovorni “freude am fahren” – “užitek v vožnji”.
Nasprotno. Pri BMW-ju demonstrirajo, kako vse svoje znanje in ponudbo učinkovito zapakirati v paket, ki ga predstavlja nadvse prijetna izkušnja človekove mobilnosti.

Na slikovitih istrskih cestah smo tako uživali za krmilom dveh novih predstavnikov BMW-jeve družine. Gre za model Z4 sDrive 20i in model 330i. Beri: zadnji pogon, zmogljiva motorja, odzivno in natančno krmiljenje ter pri Z4 za nameček še veter v laseh.

Izkušnja, združena z vrhunsko kulinariko, je bila nadvse prijetna – vsekakor po okusu kupcev in uporabnikov BMW-jevih vozil. Užitek v vožnji, užitek v poti in užitek ob poti so bili trije glavni poudarki.

BMW serije 3 je z novo generacijo precej bližje udobju in relativnemu prestižu serije 5. Za lažjo predstavo: Če ga primerjamo z Alfo Romeo Giulio je nekoliko manj agilen in oster, po drugi strani pa je precej bolj usmerjen k udobju in občutku varnosti. Na področju tehnologije primerjava ni najbolj na mestu, saj je BMW precej novejši in s tem neprimerno bolj tehnološko napreden. BMW je torej ustvaril kompaktno limuzino, ki bo zadovoljila zahtevne voznike tudi na daljših (vsakodnevnih) poteh.

Z4 je na drugi strani nekakšen “samuraj” med BMW-ji. Osnovo si kajpak deli s Toyoto Supro, ki je bila medtem tudi že uradno predstavljena javnosti. Avtomobil nudi zvrhano mero vozniških užitkov, saj je zelo neposreden in manj uglajen kot smo temu priča pri ostalih BMW-jevih modelih. Roko na srce, BMW je z novim Z4 ustvaril pravega roadsterja v polnem pomenu besede.
Oba avtomobila sta bila opremljena tudi z BMW-jevim inteligentnim asistentom. Z njim avto pridobi na nivoju funkcionalnosti, saj zbira znanje glede na naše obnašanje in navodila – beleži namreč značilne vzorce. Princip je docela enak kot pri Applovem asistentu “Siri”, ali pa “Google Assistantu”, oziroma Amazonovi “Alexi”.
Inteligentni asistent omogoča hitre dostope do določenih funkcij avtomobila. Lahko npr. izgovorimo ukaz “hello BMW, I want to relax”, po katerem bo sistem prilagodil delovanje klimatske naprave, ambientne osvetlitve ter položaja sedeža. Dodajmo še funkcije nadzora in upravljanja sistema s pomočjo mobilne naprave (tudi z zadnje klopi), pa sistem Weather Guard (opozarja na nevarnost slabega vremena) in še nekatere druge avtomatizirane storitve.
BMW torej pospešeno gradi na tehnologijah in vse “glasno” tudi sporoča v javnost. Videli bomo, kako se bo “dirka” avtomobilskih proizvajalcev, ali avtomobilskih tehnoloških podjetij razpletala v prihodnje. Videti je, da BMW trenutno v rokah drži močne karte …