Novi Kia K5 je fastback evolucija Kiine globalno najbolje prodajane limuzine.

V domači Južni Koreji in v Severni Ameriki bo Kia nudila 1.6 T-GDI bencinski motor s tehnologijo časovno spremenljivega krmiljenja odpiranja ventilov (Continuously Variable Valve Duration – CVVD). Tehnologija krmiljenja ventilov uravnava čas trajanja odpiranja in zapiranja ventilov v skladu z voznimi pogoji.

1.6 T-GDi ima največjo moč 132 kW (180 KM) pri 5.500 vrtljajih na minuto, navor pa znaša 265 Nm v razponu od 1.500 – 4.500 vrt./min).

Najzmogljivejšo različico K5 GT, ki bo na voljo le v Severni Ameriki, bo poganjal 2.5 T-GDi turbobencinski motor z močjo 213 kW (290 KM) in navorom 422 Nm, ki bo za hitrost od 0 do 100 km/h potreboval 6,6 sekunde.

Tako kot pri prejšnji generaciji modela bo tudi novi K5 na voljo še s hibridnim pogonom.

Vsi motorji imajo serijsko 6-ali 8-stopenjski samodejni menjalnik, medtem ko je lahko 2.5 T- GDi opremljen s Kiinim novim 8-stopenjskim menjalnikom z dvojno (mokro) sklopko (8DCT).

V primeru, da je vozilo opremljeno z navigacijo, je na voljo 10,25-palčni zaslon na dotik, mogoče pa si bo omisliti tudi Kiine nove 12,3-palčne digitalne merilnike.

Prodaja nove limuzine K5, katere glavni globalni tekmeci bodo Nissan Altima, Toyota Camry, Honda Accord in Hyundai Sonata, se na večini globalnih trgov začne v prvi polovici leta, zaenkrat pa še ni znano, če bo med njimi tudi Evropa.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj