Kia bo v naslednjem letu v Sloveniji predstavila precej novosti. Skupno bo v letu 2020 k nam zapeljalo 9 novih ali izboljšanih različic modelov, med katerimi bo največja novost pomladni prihod povsem novega Sorenta.
Športni terenec Sorento, ki ga pri nas pričakujemo predvidoma julija, bo ponujal največ, kar Kia trenutno premore.
Od treh novih motorjev bo najprej na voljo dizelski 2,2- litrski CRDi z močjo 147 kW (200 KM), ki bo dobil 8-stopenjski DCT menjalnik, novembra pa še motor 1.6 T-GDI kot hibrid (176 kW / 240 KM) in priključni hibrid z močjo 206 kW (280 KM).
Slednji bo kot najzmogljivejša različica moč na vsa štiri kolesa (na voljo bo le kot 4WD) prenašal preko samodejnega menjalnika. Njegov kombinirani izpust CO2 bo znašal 37 g/100 km, doseg zgolj na elektriko pa 68 kilometrov.
Sorento bo prvi model Kie, ki bo ponudil odklepanje vozila z mobitelom in samostojno parkiranje s pomočjo pametnega ključa, prikaz dogajanja v mrtvem kotu na digitalnem zaslonu med merilniki.
Elektrifikacija obstoječe ponudbe Kia namerava v prihodnjih mesecih predstaviti elektrificirane pogone ostalih obstoječih in prihodnjih modelov. K nam bosta spomladi najprej zapeljala karavanski Ceed SW in križanec XCeed kot priključna hibrida, z dosegom do 58 kilometrov zgolj na elektriko.
V Slovenijo ob začetku novega leta v omejeni količini po nekaj letih ponovno prihaja električni Soul (e-Soul). V povsem novi obleki in z dosegom z enim polnjenjem do 455 km ter 7-letno tovarniško garancijo za celotno vozilo (tudi za baterije) sodi med najzmogljivejše električne modele na trgu.
Novosti po kronologiji prihoda v Slovenijo:
- e-Soul – januar 2020
- Ceed sw in XCeed – PHEV – april 2020
- Stinger – nadgradnja 2.0 T-GDI motorja – maj 2020
- Sorento (nov model) – julij 2020
- Niro EV, HEV in PHEV – avgust 2020
- Picanto (izboljšan obstoječi model) – avgust 2020
- Rio (izboljšan obstoječi model) – avgust 2020
- Stonic (izboljšan obstoječi model) – oktober 2020
- Sorento HEV, PHEV – november 2020
Ni heca s temi Korejci. Če pomislim, kje so bili pred dvajsetimi leti in kje so danes, ko dihajo za ovratnik najboljšim nemškim znamkam? Res kapo dol. In se nato človek vpraša, kaj so naredili v vseh teh letih pri Fiatu, Alfi, Seatu, Oplu, Fordu itd., kjer težko našteješ kaj res omembe vrednega. Za moje pojme so jih Korejci povsem deklasirali, naj gre za kvaliteto, obliko ali pa tehniko, kjer je Kia pri EV programu svetlobna leta pred ostalimi.