BMW je v celoti razkril drugo generacijo svojega križanca, ki ga uvršča in označuje kot pionirja segmenta SAC (Sports Activity Coupe). Prvič so ga predstavili leta 2017, letos pa so predstavili naslednika, ki je večji, ima širšo paleto pogonskih sklopov in bolj športen duh.

Večji in ostrejši
X2 druge generacije bo na cesti privabljal poglede predvsem zaradi svoje oblike, ki nase opozarja s številnimi športnimi dodatki – ostrimi linijami, velikimi »ledvičkami« (opcijsko so lahko osvetljene) in platišči, športnim odbijačem in nekonvencionalnimi zadnjimi lučmi. V kabini kraljujeta 10,25-palčna digitalna instrumentna plošča in 10,7-palčen ukrivljen osrednji zaslon na dotik.
Z novo generacijo je križanec »pridelal« kar nekaj centimetrov v vse strani. V višino je zrasel za 6,4 centimetra, v širino za dobra dva centimetra, v dolžino pa za slabih 20 centimetrov. Daljša je tudi medosna razdalja, posledično pa je več prostora v drugi vrsti in prtljažniku, ki zdaj premore 560 litrov.

Bencin, dizel ali elektrika?
Pogonska paleta je sestavljena iz dveh bencinskih in dizelskega motorja. Vstopni model bomo prepoznali po oznaki sDrive20i. Ta je opremljen z 1,5 litrskim bencinskim motorjem in blago hibridno tehnologijo ter ima 125 kW moči (170 KM). Naslednji na seznamu je športno navdahnjen M35i xDrive, ki iz 2-litrskega štirivaljnika iztisne 221 kW (300 KM). Dizelska različica nosi oznako sDrive18d – z močjo 110 kW (150 KM).
Na voljo je tudi električni iX2 xDrive30, ki premore 230 kW moči, energijo pa črpa iz baterijske s kapaciteto 64,8 kWh – slednji bi naj po standardu WLTP zadostoval za do 449 kilometrov električnega dosega.
Na slovenskih cestah lahko novinca pričakujemo spomladi prihodnje leto.













