Spomladi prihaja na ceste prenovljen BMW serije 8, ki prinaša nekaj manjših novosti. Osmica ohranja ponudbo treh izvedenk: Coupé, kabriolet in Gran Coupé. Ob osvežitvi se poslavlja klasična različica M8, saj bodo vrh ponudbe odslej v vseh treh izvedenkah predstavljale zgolj najbolj športne različice z oznako »Competition«.
Spremembe v primerjavi s predhodnikom so malenkostne in jih bo opazil res le dober poznavalec. Bavarci so blago osvežitev namenili žarometom in zadnjim lučem ter poudarili masko, ki bo imela po prenovi možnost osvetlitve. Posodobljena je tudi ponudba platišč in barvna paleta. BMW-jeva športna znamka M Motorsport praznuje »abrahama«, zato so ob tej priložnosti kupcem tudi pri seriji 8 ponudili možnost namestitve klasičnih M logotipov.
V kabini so spremembe prav tako minimalne. Najopaznejši je 12,3-palčni info-zabavni zaslon na dotik, ki je od tistega v predhodniku zrasel za dobra 2 palca.
Paleto pogonskih sklopov v vseh treh izvedenkah še naprej sestavljajo tako bencinski kot dizelski motorji z oznakami 840i, 840d, in M850i. Zadnji je, če izvzamemo izvedenke Competition, najmočnejši med njimi in s pomočjo V8 bencinskega motorja premore moč 390 kW (530 KM). Z izjemo bencinskega 840i, so vse izvedenke serijsko opremljene s štirikolesnim pogonom xDrive, dizelski motor pa dopolnjuje še blago-hibridna tehnologija.
M8 Competition
Pri najbolj začinjenih izvedenkah so pri BMW-ju v ponudbo dodali možnost novega oblazinjenja v kombinaciji usnja in alkantare. Pogonski sklop ostaja praktično nespremenjen – pod pokrovom motorja M8 Competition se še vedno skriva 4,4-litrski V8 motor z dvema turbinama, ki premore 460 kW (625 KM). Izvedenki s trdo streho tako do stotice pospešita v 3,2 sekunde, kabriolet pa je za desetinko sekunde počasnejši. Osemstopenjski samodejni menjalnik prenaša moč na vsa štiri kolesa. Za voznike željnih zabave pa štirikolesni pogon M xDrive ponuja tudi možnost preusmeritve pogona na zgolj zadnji kolesi.