Štirivratni Bronco bo v omejenem številu od konca leta 2023 na voljo na izbranih evropskih trgih, kjer poteka promet po desnem voznem pasu.
Oblikovanje zunanjosti in notranjosti črpa navdih pri legendah, med katere sodi tudi izvirni Bronco iz leta 1966, videz in zmogljivosti so povzete po pickupu serije F za ameriški trg, športen pečat pa je prispeval Mustang.
Bronco v sklopu serijske opreme ponuja funkcije, kot so snemljive plošče, vgrajene pritrdilne točke za dodatno opremo, in materiali, ki omogočajo preprosto čiščenje.
Novo rojstvo
Leta 1966 so v ZDA na trg poslali prvi primerek, Ford pa je leta 2020 po 25 letih odsotnosti v Severni Ameriki Bronca ponovno uvedel. Zdaj bo ta model na voljo tudi v Evropi, in sicer v omejenem številu.
Originalni Bronco si je zaradi izjemnih terenskih zmogljivosti prislužil vzdevek G.O.A.T. in tudi nova različica ne bo želela zaostajati. Srce terenskih zmogljivosti je Terrain Management System, ki vozniku omogoča, da izbere način, ki ga potrebuje glede na razmere. Na voljo so tudi posebni terenski načini G.O.A.T., kot so Mud/Ruts (blato/kolovoz), Sand (pesek) in dirkaško navdihnjen način Baja, pri čemer vsak način optimizira dušilno loputo, prestavne točke menjalnika in odzivnost volana.
Bronco je na voljo tudi z dvostopenjskim elektronskim reduktorjem, ki omogoča vklop med vožnjo, ali dvostopenjskim elektromehanskim reduktorjem s samodejnim načinom, ki omogoča, da sistem glede na razmere preklaplja med dvo- in štirikolesnim pogonom. Zapora zadnjega diferenciala je del serijske opreme, na voljo pa sta še zapora sprednjega diferenciala in sistem za odklop sprednjega prečnega stabilizatorja.
Bronco je opremljen z zmogljivim vzmetenjem za stabilnost na terenu (HOSS), ki ga sestavljajo neodvisna prečna vodila s posebnimi vijačnimi vzmetmi (coil-over) z dolgim hodom spredaj. Ta v primerjavi s konstrukcijami s togo osjo zmanjšajo nevzmeteno maso za do 20 odstotkov.
Trpežna zunanjost, trpežna notranjost
Notranjost novega Bronca je robustna. Instrumentna plošča se oblikovno zgleduje po Broncu prve generacije. Površine armaturne plošče je mogoče obrisati, fizična stikala v kabini pa so zatesnjena s silikonom in imajo gumijaste točke dotika.