Cayenne s 680 KM naj bi prevozil do 40 kilometrov izključno na elektriko
Porsche bo po Panameri tudi modelsko serijo Cayenne opremil s priključnim hibridom kot novim najzmogljivejšim modelom. Cayenne Turbo S E-Hybrid in Cayenne Turbo S E Hybrid Coupé črpata sistemsko moč 500 kW (680 KM) iz kombinacije štirilitrskega motorja V8 (404 kW/550 KM) in elektromotorja (100 kW/136 KM), ki je integriran v 8 stopenjski menjalnik Tiptronic S.
Že takoj, ko je število vrtljajev višje kot v prostem teku, je na voljo maksimalni sistemski navor 900 Nm. Oba modela pospešita iz mirovanja do 100 km/h v 3,8 sekunde in dosežeta končno hitrost 295 km/h.
Poleg obeh vrhunskih modelov bo Porschejevo paleto hibridnih izpeljank dopolnil tudi novi Cayenne E-Hybrid Coupé s sistemsko močjo 340 kW (462 KM), 700 Nm navora in električnim dosegom do 43 kilometrov.
S pogonom izključno na elektriko doseže hitrost do 135 km/h
Pri modelih Cayenne Turbo S E-Hybrid je elektromotor vgrajen med motorjem V8 in 8-stopenjskim menjalnikom Tiptronic S. Motorja med seboj povezuje prekinitvena sklopka, ki je integrirana v hibridni modul in se imenuje Electric Clutch Actuator (ECA) oz. električni izvajalnik sklopke. Elektro-motor v voznem načinu “E-Power” do hitrosti največ 135 km/h samostojno poganja vozilo, v ostalih režimih, ki jih je mogoče izbrati s serijskim paketom Sport Chrono (“Hybrid Auto”, “Sport” in “Sport Plus”), pa zagotavlja dodatno pogonsko moč.
Litij-ionska baterija je nameščena pod dnom prtljažnika in ima kapaciteto 14,1 kWh. Visokonapetostna baterija se s serijskim 7,3-kilovatnim on-board AC-polnilnikom prek 400-voltne električne vtičnice s 16-ampersko varovalko v celoti napolni v 2,4 ure. Na običajni gospodinjski vtičnici z 230 volti in 10 amperi traja postopek polnjenja šest ur.
Prečno stabiliziranje, zračno vzmetenje in keramične zavore serijsko
Serijska oprema med drugim vključuje električni sistem prečnega stabiliziranja Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), prečno zaporo diferenciala na zadnji premi Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), visoko-zmogljiv zavorni sistem Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), 21-palčna aluminijasta platišča z aero-dizajnom, vklj. z razširitvami kolesnih ohišij v barvi vozila, servokrmiljenje Plus in paket Sport Chrono. Prilagodljivo 3-prekatno zračno vzmetenje, vklj. s sistemom Porsche Active Suspension Management (PASM). Opcijsko so na voljo aluminijasta platišča s premerom do 22 palcev in krmiljenje zadnje preme.
Dvojna premiera: Cayenne Coupé kot V6 in V8 Hybrid
Cayenne Coupé je še bolj športna različica Cayenna, s katero je Porsche nedavno razširil uspešno serijo SUV-vozil. Med poglavitne posebnosti Coupéja med drugim spadajo dizajn s svojstveno obliko strehe in zadka, prilagodljiv zadnji usmernik zraka, individualna zadnja sedeža in dve različni zasnovi strehe – serijska streha s fiksnim panoramskim steklenim strešnim oknom in opcijska karbonska streha. Tudi SUV v izvedbi Coupé je na voljo v dveh različnih hibridnih izvedbah.
Cene se v Sloveniji začnejo pri 103.753 evrov za Cayenne E-Hybrid in 108.563 evrov za Cayenne E-Hybrid Coupé.