Klasične kombilimuzine se vse bolj umikajo križancem in tako je tudi v primeru novega Citroëna C4. Tega smo nekoč poznali kot kombilimuzino, potem pa je na trgu ostal le še kot C4 Cactus. No, zdaj pa v resnici slednjega menja zgolj “C4”.
Očitno bo utečena praksa pod streho PSA postala tudi, da bodo novi modeli ponujali več vrst pogona. Tako kot Peugeota 208 in 2008 bo tudi C4 ponujal bencinski, dizelski in električni pogon. No, z omenjenima modeloma si deli praktično vso pogonsko tehniko.
To pomeni, da bodo na voljo 1,2-litrski bencinski motor, 1,5-litrski dizelski motor, ali pa električni pogonski sklop, ki energijo črpa iz baterije kapacitete 50 kWh. Po podatkih standarda WLTP bi moral električni doseg vozila znašati približno 350 kilometrov. Priključni hibrid za zdaj ni na voljo.
Novi C4 bo na slovenski trg pripeljal v začetku leta 2021. Takrat bodo znane tudi cene.