Dacia na trg vrača “pravi” družinski avto: Jogger je mešanica enoprostorca, karavana in križanca, v skladu s poslanstvom znamke pa je njegov zaščitni znak predvsem dostopna cena.

Jogger je zgrajen na platformi CMF-B, ki si jo deli na primer z modeli Renault Clio, Renault Captur in Dacia Sandero. Odgovorni pravijo, da je po zaslugi optimizacij to 4,5 m dolgo vozilo lažje od primerljivih – tehta namreč le okoli 1.200 kilogramov.

Za začetek sta v ponudbi dva pogonska sklopa: V prvem primeru gre za trivaljni motor, ki ga poganja bencin (110 KM), v drugem pa trivaljnik poganja utekočinjen naftni plin (100 KM). V letu 2023 se bo ponudbi pridružil še klasični hibrid, čigar pogon bo enak kot v Cliu (140 KM in samodejni menjalnik).

Jogger je v veliki meri podrejen funkcionalnosti. Zadnji del strehe je za 4 cm višji, da v drugi in tretji vrsti zagotovi udobnejše sedenje. Jogger je namreč na voljo s petimi ali sedmimi sedeži (šesti in sedmi sedež zahtevata doplačilo 900 evrov). Pri Dacii obljubljajo, da lahko v tretji vrsti sedita celo do 180 cm visoki osebi, prav vsak potnik pa ima na voljo svoja odlagalna mesta.

Notranjost je zelo enostavna, še vedno so tu analogni merilniki, na sredini pa je lahko bodisi 8-palčni zaslon na dotik (opcijsko tudi z navigacijo in brezžično povezavo s telefonom), bodisi modul, ki omogoča namestitev mobilnega telefona (v tem primeru ta z nameščeno aplikacijo nadomešča vgrajeni zaslon).

V primeru izbire sedemsedežnega Joggerja lahko tretjo vrsto za zagotovitev večjega prtljažnika povsem odstranimo.

V primeru postavljenih sedmih sedežev znaša prostornina prtljažnika 160 litrov, v primeru petih sedežev 700 litrov, v primeru le prednjih dveh sedežev pa imamo na voljo kar 1.800 litrov prostora v dimenzijah 2 m po dolžini in 1 m po širini.

Za še več prostora lahko poskrbijo modularni strešni nosilci, ki omogočajo pritrditev strešnega prtljažnika.

Vstopna različica Joggerja, ki ga proizvajajo v Romuniji, je na voljo od 15.090 evrov dalje, cenovni razpon pa sega do približno 20.000 evrov z vsemi opcijami. Pri slovenskem uvozniku pričakujejo, da bodo slovenski kupci celo nekaj več posegali po plinsko gnanih različicah.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj