Volvo je v Logarski dolini predstavil svoj prvi popolnoma električni model, ki je na voljo v dveh različicah. Gre za “klasični” SUV XC40 in njegovo kupejevsko različico C40.

Električni XC40 se od klasično gnanega modela razlikuje po zaprti maski. Oba novinca sta serijsko opremljena z LED žarometi, opcijsko pa so na voljo tudi matrični. Zanimivo je, da je širina pnevmatik spredaj (235 mm) in zadaj (255 mm) različna.

Pogonsko ponudbo tvorita dve različici: Vstopno (oznaka P6) poganja en elektromotor z močjo 170 kW (231 KM), ki je nameščen na prednji osi in poganja le prednji kolesni par. Zmogljivejša različica (oznaka P8) pa ima dva elektromotorja (spredaj in zadaj) s skupno močjo 300 kW (408 KM), ki zagotavljata pogon na vsa štiri kolesa.


Baterija različice P6 ima 67 kWh uporabne kapacitete, pri različici P8 pa gre za uporabno kapaciteto 75 kWh. Pri slovenskem uvozniku za zdaj še ne vedo, ali bo toplotna črpalka v ponudbo vključena že serijsko.


Baterijo lahko polnimo z največjo močjo 11 kW na izmeničnem toku in 150 kW na enosmernem.


Novost pri asistenčnih sistemih je sistem “emergency stop assist”, ki vozilo po več opozorilih varno samodejno zaustavi, če se voznik ne odzove. Pomembni asistenčni sistemi so tudi sistem opozarjanja na nalet drugega vozila, samodejno premikanje volana, če spregledamo vozilo v mrtvem kotu ter sistem za samodejno zaviranje ob primeru nevarnosti trka s prečnim prometom pri vožnji vzvratno.

Začetne cene: Za različico XC40 P6 je potrebno odšteti vsaj 63.200 evrov, za XC40 P8 pa vsaj 73.100 evrov. C40 P6 je medtem na voljo za vsaj 64.200 evrov, C40 P8 pa za 75.800 evrov.























