Novi Megane R.S. Trophy-R je najzmogljivejši serijski avtomobil, kar jih je Renault kdajkoli ponudil na trgu. Hitrost novinca je že potrdil nov rekord na stezi Nürburgring Nordschleife.
1,8-litrski motor ima v različici Trophy moč 300 KM (167 KM/l). Na oddelku Renault Sport se niso osredotočili na moč motorja, ampak so izboljšanje zmogljivosti iskali drugje, v treh glavnih smereh razvoja.
Drastično zmanjšanje mase
Izganjanje odvečne teže je vodilo do vsake podrobnosti, od odstranitve zadnjih sedežev, do uporabe ogljikovih platišč (za doplačilo) in izpušnega sistema iz titana znamke Akrapovič. Končna razsodba na tehtnici: za 130 kilogramov lažji kot Mégane R.S. Trophy brez dodatne opreme.
Povsem prenovljene obese
Prednja prema z bolj poudarjenim negativnim odklonom koles, lažja zadnja prema zasnove H, posebni nastavljivi blažilniki Öhlins, posebej za Renault Sport razvite pnevmatike Bridgestone Potenza S007 in bolj zmogljiv zavorni sistem z (za doplačilo) ogljikovo-keramičnimi koluti Brembo.
Izboljšana aerodinamika
Ta poskrbi za boljši pritisk ob stezo in optimizirane tokove zraka (posebni okrovi podvozja in karbonski difuzor), dodatno optimizirano obvladovanje temperature (reža NACA za zajem zraka, zajemala zraka za zavore itn.).
Delo strokovnjakov je bilo potrjeno s kronometrom: nov absolutni rekord za serijski avtomobil s prednjim pogonom je Novi Megane R.S. Trophy-R dosegel 5. aprila 2019 na 20,6 kilometra dolgi stezi Nürburgring Nordschleife s časom 7:40,100. Obenem je dosegel tudi referenčni čas 7:45,389 z uradnega celotnega kroga te steze.
Novi Mégane R.S. Trophy-R bo naprodaj proti koncu leta 2019 kot posebna omejena serija s samo 500 oštevilčenimi primerki. Cena bo od 55.000 evrov (cena v Franciji, sicer se bo razlikovala glede na državo).