Nissan GT-R NISMO z letnico 2020 je krona dveh najpomembnejših predstavnikov Nissanovih blagovnih znamk. Novi GT-R NISMO je bolj ekstremna, dirkaško naravnana različica modela GT-R.

Novi turbopolnilniki, izboljšan nadzor prestavljanja menjalnika, lažje komponente, zmanjšana celotna masa in nadgradnje zavor, koles in pnevmatik prispevajo k 2,5 sekunde hitrejšim krogom na Nissanovi razvojni progi. Omeniti je treba tudi izboljšanje stabilnosti vozila GT-R pri velikih hitrostih celo do 300 km/h (186 milj/h).

Glavni strokovnjak za proizvodnjo Hiroshi Tamura – poznan pod vzdevkom „Mr. GT-R“ – je del Nissana že več kot 30 let. Predan je razvoju in izboljševanju vozila GT-R, sodeloval pa je na skoraj vsaki stopnji evolucije tega modela.

Novi turbopolnilniki vozila so tisti, ki se trenutno uporabljajo v dirkaški različici GT3 modela GT-R. Njihova nova oblika optimizira učinkovitost odvoda izpušnih plinov, s čimer se poveča pretok in tako izboljšajo odzivnost, pospeševanje ter prestavljanje.

Spremenjen izpušni sistem iz titana ima bolj prodoren zvok, ki se prebije v notranjost vozila.

Izboljšani 6-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko v načinu R zdaj prestavlja bolj agresivno in intuitivno.

Najmočnejši in najbolj ekskluzivni model GT-R od drugih ločuje tudi količina ogljikovih vlaken, ki se skriva v celotnem vozilu. Večina komponent je v primerjavi s trenutnim modelom lažjih. Sem sodijo sprednji in zadnji odbijač, sprednja blatnika (–4,5 kg), pokrov motornega prostora (–2 kg), streha (–4 kg), pokrovi stranskih pragov, prtljažnik in zadnji spojler. Ti zunanji deli skupaj zmanjšajo težo za kar 10,5 kilograma, pridružuje pa se jim še skoraj 20 kilogramov, privarčevanih z nadgradnjami in novimi komponentami.

Najpomembnejša komponenta iz ogljikovih vlaken je streha. Novost za leto 2020 je streha iz ogljikovih vlaken, ki občutno zmanjša težo na najpomembnejšem mestu. Tako zniža težišče vozila in izboljša vodljivost ter doživetje vožnje.

Dirkalnik GT3 GT-R je v veliki meri navdihnil dizajn novih sprednjih blatnikov. Zdaj vsebujeta športne zračne odprtine, ki sprednji pritisk proti tlom povečajo za 7 kp, ne da bi povečale upor. Blatniki, preizkušeni v vetrovniku, prav tako pomagajo umiriti zračni tok okrog vozila in preprečevati turbulenco na zadnjem spojlerju, kar še poveča stabilnost pri velikih hitrostih. Ker sočasno opravljajo več nalog, pomagajo odvajati in usmerjati vroč zrak pod tlakom iz motornega prostora.

Barvne različice za 2020 Nissan GT-R NISMO vključujejo Solid Red, Jet Black Pearl, Super Silver Quadcoat in Pearl White Tricoat. Bočna ogledala pri vseh barvnih različicah ostanejo črna, kar razlikuje vozilo od drugih modelov GT-R.

Nissan je združil moči z italijanskim proizvajalcem zavor Brembo, s katerim je ustvaril popolnoma nov komplet za zavore tega vozila. Posebna sedla večjih dimenzij se pridružujejo karbonsko-keramičnim kolutom, ki so največji do zdaj na katerem koli japonskem športnem avtomobilu. Spredaj merijo 410 mm (16,1 palcev) in zadaj 390 mm (15,3 palcev).