Prva generacija Lexusa NX je bila predstavljena že leta 2014, po sedmih letih pa končno dobiva naslednika. NX je bil v Evropi precej uspešen, saj je bilo prodanih več kot 170.000 primerkov, večina pa je šla v roke kupcem, ki jih pred tem modelom Lexus ni preveč zanimal – zato igra NX ključno vlogo v znamkini paleti avtomobilov. Pri Lexusu so opravili temeljito prenovo, križanec je namreč napredoval na praktično vseh področjih, novih pa bi naj bilo kar 95 % delov avtomobila.

Glavni Lexusov inženir je novinca opisal tako: »Novi NX je zasnovan tako, da ustreza raznolikim življenjskim slogom kupcev po vsem svetu. Popolno prenovo je doživel na področju svojih ključnih prednosti vključno z elektrifikacijo, oblikovanjem, voznimi lastnostmi in naprednimi tehnologijami.«

Od predhodnika je zrasel za 2 centimetra v dolžino in širino ter za pol centimetra v višino. Sprednji del je širši, krasi ga pa že poznana Lexusova tridimenzionalna maska – ta je sicer manj vpadljiva, a lepo poudari avtomobilov dolg pokrov motorja. Razgibani so tudi boki, katerih linije vodijo do zadnjega dela. Tam lahko vidimo elegantne luči, ki se s svetlobnim trakom povezujejo čez celotno širino avtomobila. Pod trakom tokrat ni značilnega Lexusovega znaka, temveč je izpisano celotno ime znamke.

Luksuzno notranjost odlikujejo kvalitetni materiali, voznikov prostor pa je oblikovan po filozofiji »roke na volanu, oči na cesti«. K tej viziji bodo največ prispevali gumbi na volanskem obroču in projekcijski zaslon. Tako bo voznik lažje osredotočen na samo vožnjo. Za volanom najdemo 7-palčno digitalno instrumentno ploščo, na sredinski konzoli pa 9,8- ali 14-palčni infozabavni zaslon na dotik.

Za varnost bo skrbela kopica modernih asistenčnih sistemov v sklopu sistema Safety System+ tretje generacije, daljinsko upravljanje klimatske naprave in ostalih funkcij pa bo mogoče s pomočjo aplikacije Lexus Link app.

Lexus NX 450h+ je tudi prvi Lexusov model s tehnologijo priključnega hibrida in bo stal ob boku klasičnemu hibridu z oznako NX 350h. Oba bosta opremljena z 2,5-litrskim štirivaljnikom in elektromotorjem. NX 450h+ bo tako proizvedel moč 225 kW (306 KM) in je v ponudbi najmočnejši, običajni hibrid pa bo imel skupno moč 178 kW (242 KM). Na voljo bosta tudi dva izključno štirivaljna bencinska motorja – NX 250 z močjo 146 kW (199 KM) in in NX 350 z močjo 205 kW (279 KM).

Baterija v Lexusovem prvem priključnem hibridu ima kapaciteto 18,1 kWh in naj bi vozniku omogočala do 63 kilometrov izključno električne vožnje pri hitrostih do 135 km/h.

Tri izvedenke prihajajo s serijskim štirikolesnim pogonom, le NX 350h ima pogon na sprednji kolesni par in bo pogon na vsa štiri kolesa na voljo za doplačilo. V evropskih salonih lahko novega križanca pričakujemo proti koncu letošnjega leta.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here