Kmalu po predstavitvi prenovljenega GLC Coupe pri Mercedesu “osvežujejo” še najmanjša križanca – GLA in GLB. Oba sta opremljena z novejšimi tehnologijami in nudita bogatejšo serijsko opremo, posodobljena pa je tudi paleta pogonskih sklopov.

Tako sprednja kot zadnja dela sta prenovljena. LED žarometi so odslej del serijske opreme, enako velja tudi za komfortne sedeže in usnjen volan.

Kabina je modernizirana in opremljena z zadnjo generacijo sistema MBUX – ta poganja 10,25-palčni osrednji zaslon in (vsaj) 7-palčno digitalno instrumentno ploščo, ki je lahko ob doplačilu enake velikosti kot osrednji zaslon. Izboljšana je tudi povezljivost, Apple CarPlay in Android Auto sta odslej serijsko brezžična. V osnovno opremo sta vključena tudi kamera za pomoč pri vzvratni vožnji in asistenca za dolge luči (Highbeam assist).

Prvič v modelih GLA in GLB je na voljo pomoč pri manevriranju s prikolico, ki je pogojena s paketom, ki vključuje 360-stopinjski pogled kamer za pomoč pri parkiranju. Novost, ki jo prinašata nova zaslona, je tudi možnost igranja mini videoiger za krajšanje časa na parkiriščih.

Kabina je odslej lahko opremljena z dvema 10,25-palčnima zaslonoma.

GLA je na voljo tudi kot priključni hibrid, sicer pa se paleta pogonskih sklopov pri modelih GLA in GLB ne razlikuje. Na voljo so štirje bencinski, ki jim pomaga tudi blago hibridna tehnologija (ta doprinese 10 kW / 14 KM), in trije dizelski motorji.

Za imeni bencinsko gnanih modelov tako najdemo oznake 180, 200, 200 4MATIC ali 250 4MATIC, za imeni dizelskih pa 180d, 200d, 200d 4MATIC ali 220d 4MATIC. Kot edini priključno hibridni predstavnik GLA 250e z baterijo kapacitete 11,5 kWh zagotavlja do 70 kilometrov električnega dosega in razpolaga z močjo 160 kW (218 KM).

Vrh ponudbe predstavljata modela z oznakama Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC in Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC, ki s 225 kW (306 KM) do stotice pospešita v 5,2 (GLA) oziroma 5,5 (GLB) sekunde.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here