Kupci lahko zdaj prvič izberejo Pumo z dizelskim 1,5-litrskim motorjem Ford EcoBlue s 120 KM in najrazkošnejšo različico ST-Line Vignale, na nekaterih tujih trgih pa tudi s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko.
Ford pravi, da bi moral biti novi 1,5-litrski dizelski motor EcoBlue s 120 KM izbira za kupce Pume, ki prevozijo veliko kilometrov. Motor v kombinaciji s samodejnim menjalnikom za zdaj še ni na voljo na slovenskem trgu.
Puma ST-Line Vignale temelji na športni različici Puma ST-Line. Med novimi podrobnostmi so zgornji del maske in obroba iz poliranega aluminija, črn spodnji del maske, spodnji del zadnjega odbijača v barvi karoserije in zadnji spojler. Serijska oprema vključuje žaromete LED, oblazinjenje sedežev z usnjem Windsor, usnjeno oblazinjenje volana Manacor, zvočni sistem B&O in sistem za uporabo brez ključa Ford KeyFree.
V začetku meseca je Ford napovedal, da se bo v drugi polovici leta paleti modelov pridružila še nova Puma ST, ki jo pripravlja Ford Performance.