Pred kratkim smo pisali o novi BMW seriji 4 Gran Coupe, ki jo je bavarski proizvajalec predstavil sočasno s prenovljenima X3 in X4. Slednja sta od predhodnikov naredila korak naprej na področju oblikovanja, tehnologije in pogonskih sklopov.
Čeravno na prvi pogled razlike v dizajnu niso najbolj očitne, je BMW križanca osvežil in ju dopolnil z elementi, ki bi naj še bolj poosebljali njun »X faktor«.

Sprednji del si prenovljena križanca delita, ostro oko pa lahko opazi razlike v odbijaču, žarometih in ledvičkah. Malenkostno se razlikujeta v spodnjem delu, X4 pa serijsko čez ledvičke nima nameščene običajne rešetke, temveč ga krasi ekskluzivna maska. Tudi na zadnjem delu se oba ponašata z novim spodnjim delom zadnjega odbijača in osveženimi lučmi – te pri obeh zdaj delujejo nekoliko bolj dinamično.
Za kabino lahko rečemo, da je pri obeh praktično enaka, odlikujejo pa jo novi elementi. Z armaturne plošče štrli serijski 10,25-palčni info-zabavni zaslon, ob doplačilu pa si kupec lahko umisli večjega, 12,3-palčnega. Elegantni pridih dajejo prenovljene reže prezračevalnega sistema, oblikovno prenovo pa je doživel tudi sredinski greben s tipkami, prestavno ročico in kontrolnikom za infozabavni sistem.

Nekoliko večjo posodobitev je doživel nabor pogonskih sklopov – teh bo sedem in bodo ponujali razpon moči od 135 do 265 kW (184 – 360 KM). Med tremi dizelskimi in tremi bencinskimi motorji bomo našli tudi priključno-hibridno izvedenko xDrive30e, ki je rezervirana le za model X3.
Vseh šest klasičnih motorjev na notranje izgorevanje so pri BMW-ju opremili z blagim hibridom, ki temelji na 48-voltni tehnologiji in bo pomagala pri varčevanju goriva in učinkovitejšem pospeševanju. Vse pogonske izvedenke pa bodo delovale v kombinaciji z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
X3 M Competition in X4 M Competition
Evropska premiera prenovljenih X3 in X4 bo potekala med 7. in 12. septembrom v Münchnu, ob boku pa se jima bosta predstavili tudi športno naravnani izvedbi X3 M Competition in X4 M Competition. Oba bosta opremljena z vrstnim šestvaljnikom, ki proizvede 375 kW (510 KM) in omogoča pospešek do 100 km/h v 3,8 sekunde. Serijsko je hitrost elektronsko omejena na 250 km/h, če se kupec odloči za opcijski paket »M Driver’s Package«, se pa omejitev zviša na 285 km/h. Veselje v ovinkih bo voznikom omogočal tudi pogon na vsa štiri kolesa M xDrive s poudarkom na zadnji kolesni par.
V najbolj športnih izvedenkah bomo našli značilne M drobtinice kot so izrazito športni sprednji in zadnji odbijač, štiri izpušne cevi, kontrastne črne površine, 21-palčna platišča in z M elementi začinjeno notranjost.
